Ijea

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Har du mottatt den "nye" hemmeligvenngaven i posten no??? Denne gongen har eg sendt pakken med sporing, så om den ikkje kjem fram denne gongen heller må du gi beskjed!

ORIGINAL: HelloKittyen

Har du mottatt den "nye" hemmeligvenngaven i posten no??? Denne gongen har eg sendt pakken med sporing, så om den ikkje kjem fram denne gongen heller må du gi beskjed!

Ja det har jeg [:D] Den kom på fredag, tusen takk for den fine gaven. Skulle nesten tro at du viste hva jeg trengte mer av [:)][:)]
Men du trengte virkelig ikke kjøpe noe nytt.. huff.. får så dårlig samvittighet når du må kjøpe to gaver :(

ORIGINAL: Ijea

ORIGINAL: HelloKittyen

Ja det har jeg [:D] Den kom på fredag, tusen takk for den fine gaven. Skulle nesten tro at du viste hva jeg trengte mer av [:)][:)]
Men du trengte virkelig ikke kjøpe noe nytt.. huff.. får så dårlig samvittighet når du må kjøpe to gaver :(

Sååå bra!! Godt det falt i smak! Eg kjøpte jo det samme i den pakken som forsvant i posten og, så var berre å somle seg ut å kjøpe det på nytt. Du må kje ha dårlig samvittighet. Surt at pakken forsvant i posten, og du skal vita at eg har etterlyst den fleire gongar etter at julerushet gav seg, men ingen lykke der. Og du skal jo ha pakken din, sjølv om posten ikkje gjorde jobben sin. Berre glad den kom fram denne gongen eg altså! Eg blei såå lei meg når den forsvant, i og med at eg akkurat rakk og sende den før fødselen satte i gang.. men no e alt i orden!

Back
Topp