iiik

tuslerusle

Glad i forumet
Ayla er hos svigers, sambo kjoerte dit for en time siden, hun skal sove der i natt og jeg gruer meg saann, har vondt i puppene alt av angst haha [:D] Uff har ikke vaert borte fra ayla mer en to timer foer, har tatt alle bleieskift, alle matinger, alle bad, alle skift etc siden foedselen saa skulle ha en kveld for meg selv i dag, men blir jo ikke saa koselig om jeg skal bekymre meg da [8D] Er redd for at hun skal ville ha puppen og bli sinna ( noe hun pleier , litt bortskjemt med puppehenging ) jeg lar henne ALDRI graate her saa synes synd paa henne da jo !! Huff [8D] 

Har andre vaert borte en natt alt ?

Off....

Kjenner igjen følelsen - min mor passet lille idag i 2,5 time, og jeg tror jeg ringte henne 3 ganger...
Hihi...

Lille sov hele tiden. [:D]

Men enig med deg, ikke bra avslapningskveld dersom du bare skal sitte å bekymre deg nei...
Noen ordning på å snakke med de som passer henne underveis?

Lykke til ikveld. [:)]

Nei eg har ikke.. hadde nok vært slik som deg eg også ja..
Uff.. hehe. Men du må jo bare prøve å kose deg med en kveld uten baby..
Folk har begynt å mase på meg at jeg må komme meg ut å gjøre noe uten baby, men jeg er ikke klar for det enda..

ja jeg kan ringe hele tiden, jeg var faktisk helt lik da de skulle passe hundene mine [8|] Men jeg er litt syk med de hundene, de er babyene mine de ogsaa, de blir behandlet som smaa rare mennesker for aa si det saann, da ringte jeg ogsaa hele tiden for aa sjekke [:D]

Theodor har ikke vært på overnatting uten meg enda nei. Det tror jeg blir lenge til[:D]
Han har vært alene med svigermor en gang i 2 timer da vi var i begravelse.
Så har han vært alene med mannen to ganger i en halvtime - time mens jeg var å handla og å klippa meg.
Liker ikke å være vekke fra ham[:)]

mi har vært borte 2 ganger[:)]første gang når hun var nesten 7 uker andre gang når hun var nesten 9 uker[:)]gikk kjempe fint det altså[;)]

Tøff du er!! Det hadde nok ikke jeg klart enda!! Synes det er fælt bare noen timer jeg[8D] Hadde nok ringt masse jeg og. regner med det kommer til å gå noen måneder mer her før jeg klarer å la ham overnatte en annen plass enn med meg[;)] Jeg er skikkelig hønemor[:D]

Back
Topp