Iiiik...vannet mitt e gått!!!!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Joda...nå kl 0350 gikk vannet mitt...!!!

Har pratet med føden...så lenge hodet er festa...og vannet er blankt så trenger jeg ikke komme inn før kl 10 i morgen...kjenner ikke til noen rier eller lignende ennå...blir det verre må jeg kontakte føden igjen...

Men senga vår er gjennomvåt...det stoppa jo aldri å renne...ned trappa og inn i dusjen...må le litt da[:D]

e jo skummelt jo...[8D]

får ikke sove nå...men må vel pakke en bag for å ha ting klart iallefall...[:)] første gangsfødende jeg[:-]

Så spennende :) ønsker deg masse lykke til, håper du får se lille babyen din snart :)

Hehe...ja...merkelige greier dette...men har ingen veer eller no sånt...[:D]

kan tenke meg det var en rar følelse da vannet gikk.

Har samboer her...måtte vekke han...stakkaren skjønte ikke all verden nei...hehe[:D] Kom helt uten forvarsel...skulle strekke meg og klø meg litt...så bare rant det...i STORE mengder...[8D]

ORIGINAL: Cecci85

lykke til!!!

min fødsel startet åsså med at vannet gikk[:D]

Gikk det lang tid før du fikk rier?

ORIGINAL: Cece_28.04.07

lykke til!!!

Gikk det lang tid før du fikk rier?

nei ca 20 minutter,kjenner du noe enda??

Nei...ikke noe annet enn menslignende smerter og er øm i korsryggen...

Samme skjedde med meg og [:D][8D] Senga ble klissvåt. Jeg fikk rier ut på dagen jeg..

Sitter nå å venter på at broren min skal komme å hente meg...har pratet med føden og de sier jeg bare skal komme...[:D] Skal taes noen undersøkelser og prøver og sånt...men er jo sååååå mye vann at jeg ka ikke tro det er noe annet enn fostervannet...

Å kor spennende,lykke te,håper du får se gullet ditt snart[:)][:)]

masse lykke til,lå en natt med mensligneen smerter å vondt i korsryggen,men det begynte så stille at jeg ikke tenkte over det før kvelden etter.for mitt vann gikk ikke.

håper det er full fres hos deg snart[:D]masse lykke til.....*misunnelig*

Hei!
Du får ha lykke til med fødselen!

Masse masse lykke til[:D][:D][:D]
Tenk at nå får du se gullet ditt snart[;)]

lykke til!!!

Samme her[;)]

Masse lykke til

ORIGINAL: Maripocita

Så spennende :) ønsker deg masse lykke til, håper du får se lille babyen din snart :)

[:D]

oooj..så spennende...hvordan går det?

Lykke til i dag.[:D]

Back
Topp