iiiiiiiiiiiiiis

nordlands pia

Glad i forumet
rart dette med lyster når man er gravid jeg er ingen fan av is til vanlig men nå klarer jeg ikke tenke på annet enn gullpinne. liker heller ikke solo til vanlig men nå er det kjempe godt. må si det er rart hvordan smaksløkene forandrer seg. noen andre som har det slik

jeg knasker isbiter hele dagen..............nammis. og synes det er sykt godt med gulerøtter,pærer og nekatariner.   detter er jo sundt men har gått veldig opp i vekt[&:]

hm.. jeg har lagt på meg litt over 3 kilo nå. så det er jo ikke så mye det da. syns det er godt med druer å slikt jeg da. spiser ikke så mye egentlig jeg da.

jeg har frysa full med friskis[:D] kan liksom aldri få nok is[:D]

IIIS ja!!! Her går det masse is og isklumper!! Sitter i "tastendes" stund med et stort glass isbiter og knasker i vei.
Hadde også isbitdilla mitt forrige svangerskap.
Denne gangen kom det suget litt senere, har hatt mer sug på MØVENPICKIS - derav litt høyere vektøkning, men nå ruler isbitene!

OG DET ER HELDIGVIS IKKE SÅ MANGE SKUMLE KALORITROLL I FROSSENT VANN [:D][:D]
Men når det er sagt så har jeg lykkelig kapitulert og sluttet å telle kalorier [:D]

SKJØNNER DEG GODT. HVORFOR SKAL MAN IKKE FÅ LOV TIL Å KOSE SEG LITT I SVANGERSKAPET DA. JEG SYNS MAN SKULLE UNNE SEG DET, KAN JO TA NOEN LANGE TRILLETURER NÅR BEBISEN KOMMER UT. DA BLIR DET FORT ANDRE BOLLER.

har merket at når jeg skal kjøpe smågodt til kino, så kjøper jeg HELT andre ting enn jeg vanligvis gjør! vanligvis er det bare krokodiller og salte halvmåner og lakris i forskjellige former, nå er det frukt-ting og sure føtter, sure halvmåner osv... nesten litt rart:) til middag så har jeg ikke lyst på noe annet enn kylling, salat, pita, taco...forskjellig sånn salat-mat! men det er jo ikke det verste da. har bare mistet helt lysten på potet og kjøtt og saus og fisk! litt dumt!
men IS JA! NAM!:)

har gått ned 10 kg siden jeg ble gravid jeg,vet ikke hva jeg gjør riktig,men jeg har i alle fall ikke vondt av det [;)]

oi. ned 10 kilo faktisk! makan. jeg har gått OPP 3 og syntes det var lite, men da var det kanskje ikke så verst.hehe.

Mmmmm.... Softis er tingen[;)]

Åhh...is er godt det.
Spise is senest i går kveld. Jordbær og vaniljeis med sjokoladekuler og kakestrø på...*Nam-Nam*

ORIGINAL: Entil

JAAAA! [:D] Mannen og jeg måtte stoppe og kjøpe hver vår igår etter å ha handlet mat. Å, så deilig det var å sitte der i sola og spise deilig softis med Mannen! [:)] Herlig. Nesten som sommer! [:D]

Ellers har jeg faktisk ikke hatt helt dilla på is. Mer sånn dilla på MAT! Har gått opp 9,5 kg tilsammen nå... Men det er jo tid for litt mer bevegelse nå som været har blitt så bra. Så da skal jeg prøve å være flink å gå litt turer igjen. Orker ikke legge på meg så masse framover nå. Er jo så slitsomt å være "stor"!

ORIGINAL: Entil

Jepp! Har hatt dilla på softis og skjokolademilkshake siden jeg ble gravid.. Så sikkert litt morsomt ut når jeg gikk rundt med is i handa i full snøstorm! [:D]

Back
Topp