Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Jeg er enig med pupple, du burde spørre legen selv. Legene sier forskjellig også.
Men så kommer vi til det da..
Martin har aldri blitt behandlet av fastlegen vi har nå.
Så jeg føler liksom svaret kommer til å bli sånn "ja han er vel i risikogruppa..."
Bare sånt svar for å gi meg svar liksom. Ikke fra noen som kjenner han.
Om du skjønner[:-]
ORIGINAL: pupple
jeg vet ikke han hadde reflux. jeg bare nevner at det kan være lurt og skjekke m flere[;)]
du vet jo alt om at ikke alle leger vurderer rett!
jeg er egentlig ikke bekymra for mine, de store (selv om jeg på en måte selvsagt er det litt.. det er man jo alltid om de hangler) men de har *bank i bordet* omtrent aldri blitt slimete i halsen v forkjølelse.. det føler jeg er positivt, når en har hørt åssen denne arter seg.
jeg føler en skal være heldig om en unngår denne sjuka om en ikke vaksinerer.. og jeg vet min samvittighet ville hatt det ille om de fikk lungebetendelse og jeg hadde f.eks valgt å la vær. og hadde jeg hatt en liten grunn til å snike i køen, skulle jeg gjordt det.
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
ORIGINAL: pupple
jeg vet ikke han hadde reflux. jeg bare nevner at det kan være lurt og skjekke m flere[;)]
du vet jo alt om at ikke alle leger vurderer rett!
jeg er egentlig ikke bekymra for mine, de store (selv om jeg på en måte selvsagt er det litt.. det er man jo alltid om de hangler) men de har *bank i bordet* omtrent aldri blitt slimete i halsen v forkjølelse.. det føler jeg er positivt, når en har hørt åssen denne arter seg.
jeg føler en skal være heldig om en unngår denne sjuka om en ikke vaksinerer.. og jeg vet min samvittighet ville hatt det ille om de fikk lungebetendelse og jeg hadde f.eks valgt å la vær. og hadde jeg hatt en liten grunn til å snike i køen, skulle jeg gjordt det.
Det er uansett bare den som er i risikogruppa som får "snike" i køen da. Resten av familien må vente til det blir deres "tur".
Kurslederen der jeg var i dag har en sønn med astma, så hun hadde pakket teppe, godsaker, lesestoff osv, og gikk tidlig for å hente sønnen og sette seg i kø. For vaksineringen startet i dag der hun bor.
Men får ikke resten av familien ta vaksine samtidig?
Nå skal uansett ikke jeg ta den, så for meg spiller det liten rolle.
Men om vi velger å vaksinere gutta, så må jeg stå i kø 2 ganger[:-][&:]