Ihne - ang. navn!

Glad70

Forumet er livet
Hvordan ble det igjen, bestemte dere noe endelig navn på minsten? Husker Aron var inne i bildet, men tror ikke jeg fikk med meg at noe ble bestemt.

Får håpe dere blir enige da![:D] Altså: at du får viljen din![;)]

Som f.eks. to små gutter, barnehagestart osv? Er nok litt travelt i toppen hos deg om dagen kan jeg tenke meg![;)]

Så har et lite håp om at sambo kanskje faller for det når han kommer ut

hvis ikke gjør du som ei venninne a meg: ho bare sendte det inn ho, så ble det det navnet[:D] selvsagt ikke et navn mannen mislikte da, men han var ikke helt enig, men han kom jo aaaldri med noe forslag. så da ble det sånn.. og han ble ikke sur for det[;)]

lykke til med budet på huset.. du får mer enn nok å gjøre frem mot jul om dere får det da[;)] blir svett a tanken jeg[&o] kunne aldri flytta no sted nå!!

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

Så har et lite håp om at sambo kanskje faller for det når han kommer ut

hvis ikke gjør du som ei venninne a meg: ho bare sendte det inn ho, så ble det det navnet[:D] selvsagt ikke et navn mannen mislikte da, men han var ikke helt enig, men han kom jo aaaldri med noe forslag. så da ble det sånn.. og han ble ikke sur for det[;)]

lykke til med budet på huset.. du får mer enn nok å gjøre frem mot jul om dere får det da[;)] blir svett a tanken jeg[&o] kunne aldri flytta no sted nå!!

Da skjønner du vel at det er fult i topplokket mitt om dagen[;)][:D]
det skjønner jeg veldig godt!!!

Bare 1,5t igjen til vi bør høre noe fra megleren.
Vi har lagt oss på ca 150 000 under prisantydning, og megler sa han kom til å råde selger til å avvise budet, så vi blir nok avvist.
Men det var få på visning, få på liste og selger har allerede flyttet, så vi får se.
Vi kommer ikke til å gå noe særlig mer opp i pris. Synes den megleren de har valgt priser flere hus høyt (mor følger med i boligmarkedet vettu[;)]).

Sambo må jo skrive under på navnet, så sender ikke inn uten at vi begge er enige.[:D][;)] skal lure på åssen ho ordna det..[:-] kanskje han skreiv under på forhånd.. er 7-8 år siden nå da, men regner med begge måtte skrive under da og. må sannelig spør ho jeg[8D] ble nysgjerrig nå!! som du sikkert skjønner er ho ikke a den tålmodigste typen, ting må skje i går[:D]

Skjønner godt at du har fullt opp, Ihne![8D]

Back
Topp