iherb.com

Jeg bestilte akkurat derfra:) Bestilte masse godt til lillemann i første omgang, men det spørs nok om jeg må innom å bestille mer etter å ha kikket på linkene;)

13.04.14 tre skal bli fire <3

Har bestilt pukka detox te. Er gravid og blir kvalm tanken på den teen nå altså

Handler alt mulig der. Alltid vært fornøyd.
Bruker Palmers strekkmerkekrem nå i graviditeten.

Hvordan regner man om prisen? (Er en smule dum på den plan) :p betaler man før eller når man henter pakken?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, der gikk jeg på en iherb - smell :P

Synd jeg ikke kunne bruke paypalkontoen.. for der står det allerede penger.

Hvordan regner man om prisen? (Er en smule dum på den plan) :p betaler man før eller når man henter pakken?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du betaler når du bestiller. Du kan velge å se prisen på handlekurven i norske kroner, men det er greit å dobbel sjekke på en oppdatert valutakalkulator:)

13.04.14 tre skal bli fire <3

Tar d lang tid før man får varene??

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte på fredag, og fikk pakken levert på døra på onsdag :D
Våre favoritter er Teensy Fruits, Happy Puffs og Ella's kitchen cookies (babysnacks). Og jeg bestiller mye Celestial te (ca halv pris fra i Norge) og hudpleieprodukter :) Shea butter er for eksempel kjempebillig derifra, supert å smøre i tørre barnekinner vinterstid. Det trekker inn i huden og er 100% fett, super istedet for kuldekrem ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Bestilte på lørdag og fikk pakka hjem på døra på onsdag (det jeg har skrivd i innlegget litt lenger opp her) :)

Har ikke fått smakt på alt ennå, men her er det vi har prøvd:

Disse var kjempe populære, han ble skikkelig sur når den chick chick var tom for han ville ha mer ;) han måtte smake 2 ganger på smoothien for å bestemme seg for om han likte den tror jeg, tror det var pga kokosen, men han spiste opp hele, så var tydeligvis godkjent. Kommer til å kjøpe begge disse igjen :)

HAP-00335-3.jpg

Nurture Inc. (Happy Baby), Happysqueeze, Organic Superfoods, COCO, Strawberry Coconut Milk, 3.5 oz (99 g)
ShippedOut
$2.00

HAP-00141-5.jpg

Nurture Inc. (Happy Baby), Organic Baby Food, Hearty Meals, Chick Chick, Stage 3, 4 oz (113 g)
ShippedOut
$1.99

Disse var fine som snacks, han likte de godt, men de går fort ned, er mest luft.

HAP-00153-1.jpg

Nurture Inc. (Happy Baby), Happypuffs, Organic Superfoods, Strawberry Puffs, 2.1 oz (60 g)
ShippedOut
$3.85

Denne skulle det ikke mye til av, tok 2 dråper i kaffen, og det ble alt for søtt. Prøve med 1 dråpe neste gang, da blir det nok bedre :)

NOW-06979-4.jpg

Now Foods, Better Stevia Liquid Sweetener, French Vanilla, 2 fl oz (60 ml)
ShippedOut
$3.95

God pasta, likte både smaken og kosistensen :)

LRG-00630-5.jpg

Lundberg, Rotini, Brown Rice Pasta, 10 oz (284 g)
ShippedOut
$3.70

yummi, kjempegod leppomade :) Denne var en freebie :)
MBE-00308-6.jpg

Sierra Bees, Organic Pomegranate Beeswax Lip Balm with Vitamin E, .15 oz (4.25 g)
ShippedOut
$0.00

Var helt grei, men gidder nok ikke kjøpe denne igjen :/

MCD-02002-2.jpg

Dr. McDougall's, Asian Entree, Thai Peanut Noodle, 1.9 oz (53 g)
ShippedOut
$1.74

SØØØØT! Og smakes veldig mye kokos, men den er super hvis man er skikkelig sugen på godis, en sånn og det er nok for meg i alle fall :)

GOR-00035-2.jpg

Go Raw, Organic Super Cookies, Chocolate, 3 oz (85 g)
ShippedOut
$4.32

Tar d lang tid før man får varene??

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Hvis man bestiller med global priority mail som koster 4 dollar (opp til 1,8 kilo) tar det ca 2-3 uker.
Med DHL express som koster 8 dollar (opp til 3,6 kilo) tar det under 1 uke, jeg fikk det på 4 dager når jeg bestilte nå.

Med DHL express leveres det hjemme på døra, mens med global priority mail må du hente på posten :)

Jeg bestilte på fredag, og fikk pakken levert på døra på onsdag :D
Våre favoritter er Teensy Fruits, Happy Puffs og Ella's kitchen cookies (babysnacks). Og jeg bestiller mye Celestial te (ca halv pris fra i Norge) og hudpleieprodukter :) Shea butter er for eksempel kjempebillig derifra, supert å smøre i tørre barnekinner vinterstid. Det trekker inn i huden og er 100% fett, super istedet for kuldekrem ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Veit du hvordan det er med shea butter på hud med atopisk eksem? Mini har det i kinna, blir mye værre når det er kaldt, og han reagerer jo på alt jeg har prøvd av kremer. Har du link til shea butteren du bruker?

Back
Topp