Igjen?:(:(

Annemor

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne 20 18
Ser dessverre ut som det går samme vei som sist med meg:'( begynte med brun utflod til morgenen og nå i ettermiddag har jeg begynt å blø:(:(:( har i grunn mista det meste av håpet her nå. Huff huff huff

Skulle selvfø

Skulle selvfølgelig være :( :( :(

Skulle ikke være flere nå:(:( håper blødning stopper opp og viser seg å være uskyldig!!
Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg :hug013

Ånei:( så trist.. Håper alikevell det ikke er det som skjer. Krysser fingrene for deg.!

Termin 09.februar med første frøet:)

Så trist :( sender deg en klem :)

Å neeei så trist :(
Satser på at det bare er en uskyldig blødning! *håperhåper*
Klemme på :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åh neeei. :( Kjempelei meg for deg, sender masse klemmer. <3

Takk for gode klemmer ❤

Neineinei... Høres veldig skummelt ut, men jeg skal krysse fingrer og tær for deg. :(

Sender en god klem <3

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Ringte legevakta i dag. Hun der sa hun synes det hørtes uskyldig ut og ga meg beskjed om å ligge hele dagen. Følte kanskje ikke hun hadde helt Peiling men. hehe
Så nå ligger jeg her i senga å tvinner tommeltotter. Måtte ha minst mulig kontakt med mannen da jeg kunne få smmentrekninger i livmora av det. Hehe
Skulle vært på jobb i kveld men har ringt og sagt jeg er syk. tar alle forhåndsregler nå!
Har heldigvis ikke vondt da. Sist jeg mista fikk jeg veldige smerter kort tid etter at jeg begynte å blø. Så det er jo et godt tegn!:) fått motet litt tilbake i dag selv om jeg blør fremdeles:(

Satser på at dette går bra! Krysser fingrene for deg! Ta vare på deg selv og hold deg i ro:) tenker på deg!

Termin 09.februar med første frøet:)

Hvordan går det med deg?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp