Igjen?!?!

~tjukkebolla~

Forelsket i forumet
Da er det en ny runde med blødninger. Men tar det mer med ro denne gang, enn sist. Det er ikke mye blod og det er mørkerødt/gammelt blod farge....men allikevel ekkelt :/

Uff.. Sånn er ikke moro!! Samme som meg på søndag.. Mørkt gammelt blod.. Krysser fingrene for deg!!!

ååhuff =( Håper det gir seg! Hvordan er det nå da? Det er jo noen timer siden du postet innlegget!

Ånei! Også 2 ganger da!
Krysser det jeg har for uskyldig blødning!

Blør mer nå. Dette orker jeg ikke. Å gå enda mer i uvisshet :'(
Det renner ikke, og det er ikke helt friskt blod. Men må bruke truseinnlegg nå... :'( Må bare se an utover kvelden, er vel lite de kan gjøre på legevakten uansett...

<3 krysser fingrene for deg og håper det går bra til tross for blødninger...><3>

Jeg får si som ei venninne av meg sa, ring føden!! De er visst veldig hjelpsomme når det kommer til sånne ting!

Føde kan vel ikke gjøre så veldig mye de heller. Er uansett over 1 time herfra for å komme dit. Jeg gikk på do isted, blod i trusa, tørket meg, omtrent ingenting på papiret. Dusjet meg nedentil, og tørket meg, heller ingenting på håndkleet. Så nå er det truseinnlegg og sitte i ro, og ringe legen i morgen :)

Du får høre om du får innvendig UL for å sjekke at alt er i orden:-) Vondt å være usikker..

Har snakket med legekontoret idag, mest for å sjekke hva blodprøvene jeg tok på torsdag sa. De så fine ut, men hva er en BB blodprøve? Det stod en kommentar om at jeg ikke trengte mer av en blodprøven dette svangerskapet.
Blødninger har jeg ennå, men de varierer i styrke...

Håper alt går fint =) 
Jeg var plaga med blødninger i forrige svangerskap, men alt gikk fint ;) frisk og rask gutt fikk vi ;)
noen ganger blør man fra slimhinner og småeblodårer som strekker/sprekker

Det gikk jo fint med de blødningene som var for 2-3 uker siden. Men det er ekkelt å gå rundt å ikke være engang sikker på at man er gravid eller ei. Har ellers svært få symptomer på graviditet ift. de andre svangerskapene jeg har hatt, så jeg blir straks veldig usikker :/

Back
Topp