Igjen og igjen

KathMor

Forumet er livet
.. Sex & Singelliv filmen... *nyte*... Den er så feel good altså! Og igjen - jeg vil begynne å pynte meg mere, stæsje meg! HAHAH - tenker jeg HVER gang jeg ser filmen, men blir jo aldri noe av men.. hehehe....
Jeg ser virkelig ut som jeg føler meg for tiden - huff [8D]

Gjør dere i kveld da??

Jeg ser en episode hver kveld jeg *hekta*

Og så skal jeg se filmen igjen når jeg er ferdige med serien (nok en gang), og så *trommevirvel nå*, skal jeg se film nr 2!! [:D][:D][:D]

I kveld sitter jeg enda med bursdagsannonsen til Ine, vet enda ikke hva jeg skal skrive[&:]

Filmen er ferdig.... så nå er det nyheter [8|][:D]

Hva gjør du? Enten pusser opp, har sex eller ser på han i signaturen din[8|][8D]

ORIGINAL: Vand

Jeg ser en episode hver kveld jeg *hekta*

Og så skal jeg se filmen igjen når jeg er ferdige med serien (nok en gang), og så *trommevirvel nå*, skal jeg se film nr 2!! [:D][:D][:D]

I kveld sitter jeg enda med bursdagsannonsen til Ine, vet enda ikke hva jeg skal skrive[&:]

Fant filmen på ICA til 179.... hmm... Var det rimi som hadde til 99? Ikke noe rimi rundt her gitt... Får kjøpe når jeg reiser til england jeg [:D]

ORIGINAL: KathMor

Filmen er ferdig.... så nå er det nyheter [8|][:D]

Hva gjør du? Enten pusser opp, har sex eller ser på han i signaturen din[8|][8D]

vedder på skolearbeid[:'(][8D]

99kr på rema!!![:D] Og det 1 uke før release datoen.. Lurer på om Rema her har gjort en feil..[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

99kr på rema!!![:D] Og det 1 uke før release datoen.. Lurer på om Rema her har gjort en feil..[8D]

Jøsses!!! "MÅ FINNE REMA* [:D]

STEIKE KLOKKA ER JO KVART PÅ TI!!!!!!!! natta jenter [:D]

digg... elsker åkose meg med god filmer[;)]

jeg sitter å gir respons på oppgaver og retter opp oppgaven min som jeg har fått respons på[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Hahahah - de har ikke fått det med seg at det var en toer[8D] hohoh

og Vand har jo såklart rett - Døh! Kath!

Skal leie den idag tror jeg, har ikke sett de enda... [;)]

Såg den på kino[:)] Alltid kjekt med SATC!

Back
Topp