Igjen, julegaver

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.

Helt enig.

Ja ja, men da er jo gavene fra henne å, etter min mening;)
Ok. Det er din mening, men det er bare formalitet. ;) Gavene er jo ikke fra henne. Hun vet ikke hva jul eller julegave er. For å ikke spore av spør TS om dette, og jeg siterer:

"Kva får dine foreldre av mini? Sliter med å finna ut kva dei skal få..."¨

TS spør om hva foreldrene skal få av babyen. Hos meg er svaret så lett som ingenting. Storesøster derimot lager noen greier både i bhg og hjemme til besteforeldrene.

Vi gir bildekalender, litt stas for besteforeldrene :) vet at de ønsker seg det..

Gir ingenting fra henne før hun selv er stor nok til å delta i prosessen. Vi gir fra hele familien sammen.

Svigers får et innrammet bilde av M da hun var til fotograf. De har allerede satt av plass på veggen under bilde av O :p

Mamma får også er innrammet bilde av M. Så får hun en genser av meg. Og ullsokker + noe selvlaget av O.
Pappa får kalender med bilder av begge ungene. Kona hans får et smykke.

Kom på. I fjor kjøpte vi noen fine røde julekuler som storebror tok håndavtrykk på med hvitmaling så skrev vi navnet og hvilken jul på. Så ga vi bort det og hadde en selv også. Synes det var en veldig fin gave. Burde egentlig ha gjort det i år også, så vi hadde fått med lillebror også... Får se om jeg gidder...

Kom på. I fjor kjøpte vi noen fine røde julekuler som storebror tok håndavtrykk på med hvitmaling så skrev vi navnet og hvilken jul på. Så ga vi bort det og hadde en selv også. Synes det var en veldig fin gave. Burde egentlig ha gjort det i år også, så vi hadde fått med lillebror også... Får se om jeg gidder...
Oh det tror jeg jeg skal gjøre i år. Hvilken maling bruker du?

Besteforeldrene får fotobok fra alle ungene i år :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp