Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.
Helt enig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.
Ok. Det er din mening, men det er bare formalitet.Ja ja, men da er jo gavene fra henne å, etter min mening![]()
Oh det tror jeg jeg skal gjøre i år. Hvilken maling bruker du?Kom på. I fjor kjøpte vi noen fine røde julekuler som storebror tok håndavtrykk på med hvitmaling så skrev vi navnet og hvilken jul på. Så ga vi bort det og hadde en selv også. Synes det var en veldig fin gave. Burde egentlig ha gjort det i år også, så vi hadde fått med lillebror også... Får se om jeg gidder...
Tror jeg brukte vanlig hvit hobbymalingOh det tror jeg jeg skal gjøre i år. Hvilken maling bruker du?
Hva er hobbymaling?Tror jeg brukte vanlig hvit hobbymaling![]()
Vanlig akrylmaling fra Panduro. Pleier å stå hobbymaling på dem, derfor jeg kaller det detHva er hobbymaling?![]()