Igangsetting

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Aprilspirene 2025
Er det noen som har fått time til vurdering av igangsetting og så fått beskjeden om at de IKKE vil sette seg igang? Eller er det sånn at når de kaller inn til dette så er man liksom nærmest sikret. ? Skal inn på mandag for kontroll/vurdering av igangsetting, er da 37+6. Er så livredd for å bli "avvist" der, og måtte gå lenger.

Er det noen som har fått time til vurdering av igangsetting og så fått beskjeden om at de IKKE vil sette seg igang? Eller er det sånn at når de kaller inn til dette så er man liksom nærmest sikret. ? Skal inn på mandag for kontroll/vurdering av igangsetting, er da 37+6. Er så livredd for å bli "avvist" der, og måtte gå lenger.
Jeg trodde jeg var sikret igangsetting sist nå, men opplevde at det var litt sånn på nippet til at jeg kunne bli sendt hjem igjen. Legen som gjorde undersøkelsen da vi kom spurte «hvorfor vil du bli igangsatt nå?» og jeg følte meg så dum. Men jeg ble også forbanna, så jeg svarte bare surt tilbake at det var jo andre leger og jordmødre som ville det pga barnets estimerte vekt. Så da ga han seg. Regner med det er en grunn til at du har fått timen, så stå på ditt! Og masse lykke til!

Jeg burde egentlig blitt satt i gang på termindato (30/1) pga svangerskapsdiabetes, men pga god trivsel hos lillemann som da var i magen så vurderte de at vi kunne vente eg par dager, og 6 dager etterpå ble jeg igangsatt og junior kom i rekordfart :knegg: :Heartred

Back
Topp