Igangsetting

Denne har jeg ikke sett før nå, ferie med 3 kids tar på :woot:

Hhaha. Det kan godt være mange sykehus opererer med 4.5 kilo. Her har jeg født to på 5.4 og 5.6 kilo + han på 4.5 uten problem. Så hadde det vært nye regler i 2011 og 2013 hadde jeg nok blitt satt igang før termin eller til termin.
Denne gangen blir jeg satt igang 4 dager over og det er jo en lettelse for en som alltid går max overtid og føder gigant babyer :hilarious: Sykehuset her er veldig avslappet rundt meg.

Det er bare å spørre jordmor. Min er snart pensjonist, så hun sjekker ikke. Med min forrige hadde jeg også 3-4 cm uten at noe mer skjedde i mange uker utenom masrier. Så vet ikke helt hva jeg kan forvente av kroppen denne gangen :happy:
Så godt at du blir igangsatt maks 4 dager over, men leit at man skal måtte gå over på den måten TRE ganger før de endrer praksis. Sitter jo her på overtid med baby nr. 3 selv, og fikk vel egentlig beskjed om at de nok en gang vil la meg gå til uke 42 for noen uker siden. Jeg har overtidskontroll i morgen da, så skal prøve mase på dem da. Synes det hele blir tullete når det er åpenbart at man har en kropp som ikke kommer i gang selv/kommer i gang veldig sent.

Så godt at du blir igangsatt maks 4 dager over, men leit at man skal måtte gå over på den måten TRE ganger før de endrer praksis. Sitter jo her på overtid med baby nr. 3 selv, og fikk vel egentlig beskjed om at de nok en gang vil la meg gå til uke 42 for noen uker siden. Jeg har overtidskontroll i morgen da, så skal prøve mase på dem da. Synes det hele blir tullete når det er åpenbart at man har en kropp som ikke kommer i gang selv/kommer i gang veldig sent.
Kunne ikke vært mer enig. Her har jeg spurt om stripping, siden det er det som har hjulpet meg mest. Men de vil ikke det heller når det nærmer seg termin :woot:

Ja vil og vil. De må vel det siden jeg har bmi over 30 og gått opp over 10 kilo :hilarious:pga nytt poeng system. Helst ville de nok ventet til 20 dager over. Haha. (Kk, Bergen)

Men så spennende at du er på overtid nå. Sender deg styrke! Og håp om at de hører på deg. :Heartpink Du må oppdatere oss :happy:

Åjaa, heldigvis får jeg velge om jeg vil bli der eller dra hjem. Var hos jordmor på helsestasjonen idag hvor hun sjekket meg- 3 cm livmorstapp - men fikk inn to fingre og kunne kjenne hode:love017 Så det lover jo godt.
Hvordan går det hos deg? Håper riene har kommer tilbake!!
Glemte å svare på denne!
Ble satt i gang med ballong 3. juli, den falt fort ut med kun små rier. Dabbet av veldig fort, men kroppen hadde jobbet litt for det! Ble tatt vannet dagen etter og hun ble født på kvelden 04. Juli❤️
Hvordan går det med deg?

Back
Topp