Igangsetting

Bkno6066662

Andre møte med forumet
Hei, er det noen her som har litt info eller erfaringer ved en igangsatt fødsel? Jeg er 36+3 og blir igangsatt om få timer grunnet at vannet har gått. Jeg er kjempe spennt og nervøs på samme tid, har ikke sovet i natt pga alle tankene. Håper på raske svar :) takk


Sent fra min mobilapp
 
Jeg ble satt igang av samme grunn i uke 35. Men jeg var heldig og var moden på forhånd. Så her fikk jeg bare drypp og ut kom ho på 1,5time :) Det var også første fødsel.
Men de fleste må ha flere runder med modningstabletter og det styret der. Håper fødselen din går raskt og blir fin! Masse lykke til!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har ingen erfaring, men lykke til :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ingen erfaring, men masse lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ble satt i gang med modningpille pga.overtid. Ingenting skjedde etter den første. Men når de satte inn den andre sa d bare pang og fødselen startet med tette intense riere helt til gullet mitt var ute 7 timer etterpå. :)
Masse lykke til. Håper du får en fin fødselsopplevelse.:)
 
Har bare erfaring med igangsetting på overtid, men var umoden. Det tok litt i underkant av 2 døgn fra prosessen ble startet til babyen var ute (med ks, hadde kommet før om jeg hadde bredt nok bekken, hadde full åpning i ca 4 timer nemlig)

Ballongkateter hadde ingen effekt (første døgnet). Tror jeg fikk to runder med stikkpiller på dag 2. Fikk iallefall første om morgenen og var på plass på fødestue i 18-tiden.

Masse lykke til :) veldig spennende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ble satt igang med første mann i uke 37 pga svangerskapsforgiftning , rakk ikke å få andre pille , og fødselen fikk ganske fort Ca. 7 timer etter var han ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Man kan ta Castor olje som funker veldig mye med fødsel.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det gikk greit jeg hadde 4 runder med piller det ga meg 5cm åpning også etter 1time var det full åpning og ungen var ute på 30min etterpå.
Så jeg ble mor til en nydelig jente igår kl.10.44 :) 50cm og 3580 gram :)
Ble en fødsel med mye vondt, men syns det var verd det når ungen var ute :) eneste problemet er at hun har litt lavt blodsukker og hun vil ikke suge under ammingen. Men håper hun finner ut av det til slutt, vi fortsetter å prøve :)


Sent fra min mobilapp
 
Det gikk greit jeg hadde 4 runder med piller det ga meg 5cm åpning også etter 1time var det full åpning og ungen var ute på 30min etterpå.
Så jeg ble mor til en nydelig jente igår kl.10.44 :) 50cm og 3580 gram :)
Ble en fødsel med mye vondt, men syns det var verd det når ungen var ute :) eneste problemet er at hun har litt lavt blodsukker og hun vil ikke suge under ammingen. Men håper hun finner ut av det til slutt, vi fortsetter å prøve :)


Sent fra min mobilapp

Gratulerer! Sunn og fin str på henne selv om hun kom litt tidlig :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med en liten jente :)

Ammingen går seg nok til :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det gikk greit jeg hadde 4 runder med piller det ga meg 5cm åpning også etter 1time var det full åpning og ungen var ute på 30min etterpå.
Så jeg ble mor til en nydelig jente igår kl.10.44 :) 50cm og 3580 gram :)
Ble en fødsel med mye vondt, men syns det var verd det når ungen var ute :) eneste problemet er at hun har litt lavt blodsukker og hun vil ikke suge under ammingen. Men håper hun finner ut av det til slutt, vi fortsetter å prøve :)
Gratulerer så mye :) hvor langt var du på vei da du ble satt i gang ?

Sent fra min mobilapp



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp