Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tokk veldig lang tid for meg, så er ikle noe å sammenligne med, men fikk første pille kl 12.30 på en torsdag å fikk en til dagen etter. Snuppa kom ikke før 03.10 natt til mandag. Lite søvn gjør at jeg ikke greide å regne det over til timer for seg Hehe. Jeg blei satt igang 2 uker før termin så da tokk det nok litt ekstra lang tid
Fikk første pille 13.00 på en søndag, fikk så to til den dagen uten at noe skjedde. Fikk ikke pille om natta, men morgenen etterpå. Da tok det noen timer før riene startet. Hadde 3cm åpning når jeg fikk første pille og det var modent men tok da lang tid før effekten av pillene startet!
Jeg fikk første pille kl 11 og da skjedde det ingenting bare litt murring, så fikk jeg andre pille kl 17.00 og da fikk jeg rier ca kl 22 og kl 01.45 var han ute
Ble satt igang med første. Fikk en pille i 17 tiden. Merka ingen ting, så i 21 tiden ble det besluttet att jeg skulle få sove denne natten og få nye pille neste morgen. Men kl 3 på natta våkna jeg med litt små vonde tak i ryggen. 6.30 på morran kom frøkna.
sniker fra jan13, fikk første pille(2 stk) kl tolv, halv sju gikk vanne av seg selv(skulle få legevisitt og evt flere piller kl seks men hun var forsinket, hehe) og dermed ikk fler piller. 04.11 var guttn ute
Eg fikk første pille kl 11, ingen ting skjedde. Neste piller kl 17. Ingen ting skjedde før kl 20.00. Da begynte det svake rier. Og de tok seg opp. Etter en time hadde eg 4 cm åpning. De kjørte meg på føden kl 21.20. Og kl 21.28 var han ute.
Sniker fra juli13..
Første igangsatt fikk eg pille kl 19, så en kl 23, rundt 00 tiden begynnte eg å kjenne at ting var på gang og riene tok seg opp utover. Kl 04.30 begynnte pressriene og 04.40 var hun ute.
Andre gang fikk eg pille kl 21, og igjen på morningen rundt 07. Og en kl 12. Kjente ingenting før rett over kl 13, intense rier. 13.30 kom press riene og 13.35 var hun ute.