Igangsetting!

sunniva26

Blir kjent med forumet
Etter kontroll på sykehuset i dag ble det bestemt at jjeg skal settes igang mandag 3 september!! Litt skummelt å få en dato. Men det skal bli godt :):) termin er 2 september:)

Så bra det ordna seg :)

Kan eg spørre kvifor du skal settast i gang?

det er pga at jeg har høyt blodsukker og mye ketoner i urinen.. Var innlagt i 4 dager i sommer og pga dette. Men de finner ikke ut hvorfor jeg har så mye ketoner (15) !! Var på vekst ul i dag, 37+6, frøkena er ca 3350 og det er da ca 7 % over gjennomsnittet. Så for å slippe 5 kg barn så blir jeg satt igang! ;)

Så deilig å slippe å bekymre seg for mye overtid/stor baby! :) men vi får vel håpe det starter av seg selv litt før likevel :) (det var ikke for å skremme deg fra igangsetting altså, jeg ble satt igang sist og hadde en flott fødsel, men det er jo alltid best at kroppen får ordne seg selv:)) tenk at det er under 3 uker til gullet ditt er her! Åååå :)

Så bra

takk alle sammen:) ja flaksiMummy, jeg er helt enig!! Ble satt igang 14 og 16 dag på overtid med søstra.. En lang og hard fødsel!!! Skal til jordmor i dag, og legen sa hun godt kunne røske litt, da jeg er moden :) så kanskje det blir litt før? Er jo fullmåne til helga!!! <3 >

7% vekstavvik er jo ikke akkurat mye da :) Men bra de gjør noe pga blodsukkeret!

Masse lykke til, godt å få en dato......du får ønske at ting skjer av seg selv før den tid, får en mykere start på fødselen da, men bedre å bli satt igang enn å føde en 5kg baby vil jeg tro.....

:-)))

Jeg har trua på at hun kommer før tiden!! Gleder meeeg!! :D <3

Lykke til, godt å vite at du slipper å gå lenge over hvertfall!

Back
Topp