Igangsetting

Løvetann76

Elsker forumet
Hadde trodd at nurk ville kommet før tiden, men istedet ble det overtidskontroll i dag, med stripping, og beskjed om at jeg blir satt i gang i begynnelsen av neste uke om det ikke har skjedd noe i løpet av helgen.

Selv om vi er veldig klar for fødsel og for å møte lille nurk, er jeg veldig lite klar for langdryg pillekur som kan ende i keisersnitt... Er det noen av dere her inne som har erfaring i fra igangsetting av fødsel?? Vil jo helst tro at alt går bra og at keisersnitt er siste utvei, men er liksom så innstilt på at naturen skal klare dette selv...
 
eg blei satt igang med første, gjekk ganske så greit når det først begynta.  var nesten ikkje moden, så begynta med pillekur to dager før dei tok vannet på dag tre. fra da og il ho var ute tok det 9timer, som er ganske normalt. mista en del blod, men det var fordi livmora var sliten og brukte litt tid på å trekke seg sammen.  var ikkje så dramatisk, var bare slapp og bleik etterpå.      
trur nok det vil gå fortere for deg, for eg blei ikkje strippa før dei starta på pillekuren, sjøl om det var over terminen. er 5 år siden, så dei har forandra en del på rutinene sine siden den gang. 

masse lykke til!!   kanskje du skal prøve litt enkle ting, som sterk mat og en runde i høyet i helga??
 
Jeg har blitt satt igang begge mine svangerskap. Første pga langvarig vannavgang(fikk drypp) og denne gang pga svangerskapsforgiftning (fikk cytotek tab)

Første fødsel ble jeg satt igang kl 21 og hun kom kl halv 10 neste dag..måtte ha litt hjelp med vakum.

Andre fødsel fikk jeg første tablett kl 15.30 og hun kom neste dag kl 20.07. Måtte ha litt "drahjelp" denne gangen også.

Tok evig med tid for meg....men ei jeg lå på rom med ble satt igang kl 21 og jenta hennes kom kl 00.00.

Ønsker deg lykke til
 
Back
Topp