igangsetting?? *oppdatert*

*MammaTonje*

Gift med forumet
Noen som vet om det går ann å bli satt i gang litt før tiden? Altså å snakke med legen om å bli satt i gang?? Etter uke 38..

Da har jeg snakket med legen min, og han skal vurdere neste kontroll om jeg skal bli satt igang eller ikke[:)] Vis ikke noe har skjedd av seg selv innen 2-3 uker, så blir jeg mest sannsynlig satt i gang i uke 38-39 vis ikke plagene har gitt seg (noe jeg ihvertfall vet de ikke gjør).. Men håper mest at noe skjer av seg selv før den tid da!![:)]

De setter ikke i gang uten GOD grunn, for å si det sånn.. fare for mors eller barns helse f eks.

skal MYE til..... I know!!!!!!! [;)]

de fleste gynekologer vil ikke sette igang før man MÅ fordi man mister mye kontroll på fødselen (har jeg fått til svar)

jeg ble satt igang i uke 38 grunnet bekkenløsning. Måtte gå med krykker de siste ukene, og var totalt utslitt[:)]

ORIGINAL: nina

jeg ble satt igang i uke 38 grunnet bekkenløsning. Måtte gå med krykker de siste ukene, og var totalt utslitt[:)]
'

Okei..[;)] problemet mitt er at jeg er helt alene med Mathias nå, og skal være helt alene frem til slutten av mnd[:o] Er helt utslitt.. Og har så voldsom bekkenløsning, blir bare værre og værre for vær dag. Kommer meg så vidt opp av sofaen/sengen! Og det verker så sinnsykt i ryggen og bekkenet! Og nå i det siste er jeg begynnt å klø så sinnsykt på hele kroppen også!![:'(]

dytt

ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~

ORIGINAL: nina

'

Okei..[;)] problemet mitt er at jeg er helt alene med Mathias nå, og skal være helt alene frem til slutten av mnd[:o] Er helt utslitt.. Og har så voldsom bekkenløsning, blir bare værre og værre for vær dag. Kommer meg så vidt opp av sofaen/sengen! Og det verker så sinnsykt i ryggen og bekkenet! Og nå i det siste er jeg begynnt å klø så sinnsykt på hele kroppen også!![:'(]

kanskje du kan snakke med jordmor eller legen din?

lykke til!

oppdatert[:)]

Back
Topp