Om 2 uker blir jeg satt igang, så innen 3 uker har jeg babyen min

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om 2 uker blir jeg satt igang, så innen 3 uker har jeg babyen min![]()
![]()
Oi, spennende. Er det rundt termin eller før?
Det blir da to uker før termin! Har ul termin 15.8!![]()
Det blir da to uker før termin! Har ul termin 15.8!![]()
Samme OUL termin som herDet blir da to uker før termin! Har ul termin 15.8!![]()
Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang?jeg har fått beskjed om at jeg også kommer til å bli satt i gang hvis fødselen ikke startet av seg selv før termin, på grunn av at han har vokst litt lite og kort cervix. Men har ikke fått noe dato
![]()
Vet du hva slags igangsetting du får? Du innlegges vel da om 2 uker?
Så spennendehvilken dato blir du igangsatt? Skal ga ks 3.august her, terminen min er egentlig 17.august. Deilig å slippe de to siste ukene
![]()
Samme OUL termin som herMen, kan være jeg blir satt i gang og med tanke på sv dia og hofte issues. Men, får ikke vite noe før uke 37
Er godt du har en dato å forholde deg til!
![]()
Masse lykke til, kommer til å gå kjempefint![]()
Det skal jeg! Gleder meg voldsomt mye, er veldig sliten og nå ser jeg endelig lyset i tunnelen!SpennendeJeg skal og settes igang med ballongkateter en uke før termin. Håper du oppdaterer oss her om hvordan det går når den tid kommer
![]()
Så spennendeHar selv termin 3. August og skal til siste vekstestimering om en uke, blir spennende både hva de estinerer vekten til og om de tenker å sette i gang. Er kostholdsregulert pga svangerskapsdiabetes.