har blitt satt igang med begge ungene her
guttungen var jeg over termin og pga mistanke om svangerskapsforgiftning ble jeg satt igang. var moden, så først så tøyde de litt for å se om det startet av seg selv, dagen etter så ble jeg satt på drøp, fikk da rier og pressrier så og si med en gang.Lå da i 6,5 timer og følte ungen ikke gikk noen vei, samme hvor mye jeg presset når jm ba om det, etter litt kaos så med leger,jm,barnepleier og ambulanse folk så fikk vi da gutten ut.
NR så ble jeg lagt inn pga farligsvangerskapskløe, ble bestemt å sette igang da jeg var 35+ pga mitt og barnets helse. Fikk da modningstablett på morgenen, lå i to timer, syntes ingentign skjedde. Tok meg en tur ut å koste meg med pizza med mann min og ei vennine,nær sykehuse. Kl 18 ble det bestemt å sette inn ny modningstablet, gubben fikk beskje at han bare kunne dra hjem for de trodde ingenting ville skje. Kl 18.20 ble tabletten satt inn kl 19 følte jeg noe skjedde og kaldte på jm, ho sjekket og hadde da 1cm åpning.Ho skulle da ordne badekar, men det fikk ho aldri fylt helt opp for nå ho kom til bake noen minuter etter får å kjenne så hadde jeg så og si full åpning,så fikk bare spørsmåle om jeg klarte å gå til fødestu. Kl 19.40 var ho ute