Igangsatt uke 35+2.. Føde i morgen?

Karroaa

Betatt av forumet
Hei dere. Er blitt igangsatt nå pga svangerskapsforgiftning i uke 35+2. Noen som har født i uke 35-36 før? Hvordan gikk det med dere i etterkant? Babyen er målt til å være ca 2400gram.. Har fått en tampong med hormoner oppi skjeden som skal starte riene. Kunne gå 5-6 timer før noe skjedde. Så nå er det bare å vente og krysse fingrene for at babyen er frisk og sprek når hun kommer ut snart er jeg mamma:-) :-) spennende!!

Så spennende! Har ingen erfaringer med fødsel i uke 35-36, men alt går nok kjempe fint! Masse lykke til!:)

Ingen erfaring, men lykke til :)

Sniker. Jeg fødte i uke 36. Hun er 10 mnd straks :) helt frisk og fin. Fikk gulsot dog og var umoden i svelget så vi slet med matinga. For svak til å suge av brystet så ble pumping for så flaske etter 2 uker. Men alle scorer var 10 på henne og hun ligger idag langt foran motorisk. Så hun har klart seg helt fint. Foruten om en litt rocky start. Ønsker deg all godt :)

Masse lykke til :)

Sniker..
Har en født i uke 35. Han var frisk og fin og spiste godt (ammet fra dag en) uten problemer. Veide 2450 gram ved fødsel. Fikk gulsott da, og hadde totalt fire døgn med lysbehandling. I dag er han en aktiv 9-åring.
Masse lykke til med fødsel! :)

Har ikke erfaring selv, men min venninne fikk i uke 35. Jenten var 2800g, så godt over gjennomsnittet, men sleit en god del med pustestopp ifm mating. De var på sykehuset i ca. 1 uke til babyen hadde bedret seg. Sleit litt med pusten i ettertid, men er helt frisk nå(3 år). Hun ligger en god del under gjennomsnittet i vekt og høyde nå, med fungerer ellers helt fint:)

Lykke til! :)

Fødte forrige uke, gikk kjempe bra. 35+6 får lysbehandling for gulsott nå, men ser ut til å gå bra. Amming er ingen problem! :) masse lykke til!!

Lykke til! <3

Ble selv født i uke 35, 2600 gram, ingen komplikasjoner, spiste selv fra første dag. :) Lykke til!

Jeg fødte uke 35+2, en liten jente 2200 gram og 43 cm lang. I dag får vi reise hjem fra barsel. Dramatisk fødsel, men alt har gått veldig fint, men trengte lysbehandling i et døgn pga gulsott.
Så skummelt med dramatisk fødsel, men så bra at det gikk greit til slutt det pleier det heldigvis somregel! Og gratulerer så masse med en fin liten jente ❤

Back
Topp