Igangsatt på onsdag morgen

Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye med en liten jente! :)Endelig kom hun! :)

Leste historien din...kjenner meg igjen i biten med katastrofesnitt og igangsettelse... er selv av oppfatning av at jeg håper fødselen starter naturlig denne gang, siden jeg ble satt i gang sist, det tok dager og jeg var helt utslitt før det endte i katastrofesnitt til slutt. Og det å ha et stort ønske om å føde naturlig... Leit å høre at du måtte slite så lenge...men håper alt er bra med babyen, det er jo tross alt det viktigste! Og forhåpentligvis ble det likevel en bedre opplevelse med vanlig keisersnitt enn forrige gang? :) Kos deg masse med den lille i tiden som kommer! :)

Det var en helt annen opplevelse. Forrige gang tok det 17 min fra vi parkerte på Ullevål til baby var ute. Kjente aldri tegn til fødsel og var i narkose, så hadde heller ingen fødselsopplevelse.

Nå var alt mye mer kontrollert, og keisersnittet var faktisk en hyggelig opplevelse. Denne gangen kan jeg si at jeg veit hva rier er, og jeg har kjent hvordan det er når vannet går, så føler jeg i hvert fall har forsøkt å føde normalt nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp