Igangsatt på onsdag morgen

helene7

Forelsket i forumet
Og ingenting som skjer. Dårlig modning så de får ikke tatt vannet. KS i morgen hvis ingenting mirakuløst skjer. Rier feks. Synes det er så kjipt. Hadde katastrofe KS sist, så hadde så håpet på en vaginal fødsel.

Så kjedelig da! Men mirakler har skjedd før, så jeg skal krysse fingra for at det skjer nå også :)

Masse lykke til uansett! Snart blir det babykos ♡

Krysser fingrene for deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig! Håper det skjer noe i natt :)

Lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen action her. Jeg har det bra og babyen har det bra så sånn sett er det ingen medisinsk indikasjon for keisersnitt. Prata lenge med jordmora mi i går, som har prata med legene.

Så i dag fikk jeg beskjed om at jeg kunne spise frokost og ha en hviledag. Legen var innom og sa at de avviker fra prosedyren og forsøker på nytt med igangsettelse i morgen. Det synes vi var veldig gode nyheter :)

Og ingenting som skjer. Dårlig modning så de får ikke tatt vannet. KS i morgen hvis ingenting mirakuløst skjer. Rier feks. Synes det er så kjipt. Hadde katastrofe KS sist, så hadde så håpet på en vaginal fødsel.

Kjenner jeg føler så med deg!! Kjenner følelsen av det og ville føde vaginalt, sitter her og ønsker det samme og hatt regelmessig rier som ble målt i 140 siden onsdag, og kjenner meg utslitt! Ønsker deg lykke, og sender deg litt fødestøv :D

Endelig kom jenta vår. På dag 6 etter igangsettelse. Keisersnitt på søndag ble utsatt da vi begge hadde det bra, og jeg ønsket en vaginal fødsel. Fikk en "hviledag". Natt til mandag gikk vannet, og mandag formiddag gikk med til akupunktur osv da jeg fortsatt ikke var moden nok for drypp. Lite forandring til ettermiddagen, men siden alt var bra med oss valgte vi å starte dryppet. Etter seks timer, full hastighet på drypp og rier som ikke gjorde jobben sin avsluttet vi dryppet. Snuppa ble forløst ved keisersnitt i dag kl 11.05.

Gratulerer så mye med en liten jente! :)Endelig kom hun! :)

Leste historien din...kjenner meg igjen i biten med katastrofesnitt og igangsettelse... er selv av oppfatning av at jeg håper fødselen starter naturlig denne gang, siden jeg ble satt i gang sist, det tok dager og jeg var helt utslitt før det endte i katastrofesnitt til slutt. Og det å ha et stort ønske om å føde naturlig... Leit å høre at du måtte slite så lenge...men håper alt er bra med babyen, det er jo tross alt det viktigste! Og forhåpentligvis ble det likevel en bedre opplevelse med vanlig keisersnitt enn forrige gang? :) Kos deg masse med den lille i tiden som kommer! :)

Gratulerer med den lille :) :) :)

Gratulerer så mye med ho :) Det var litt av en opplevelse tenker jeg, men det er forhåpentligvis fort glemt når du har ho i armene dine ♡

Gratulerer! Fint at det endelig er over. Nå kan du bare kose deg med babyen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp