igang?

Lykkelig78

Blir kjent med forumet
Joda, er nok igang her, ja. Har hatt sammentrekninger siden kl 2 i natt, og de begynte med 20 sek varighet og 7 min mellomrom. Da de hadde vært 45 sek med vekslende 2-5 min mellom reiste vi en tur på føden. Ikke særlig åpning, så jeg valgte å reise hjem igjen. Skal prøve å samle krefter, men ikke så mye tid å gjøre det på når sammentrekningene kommer så hyppig og intenst... Gjør så godt jeg kan! Og gleder meg veldig veldig til å treffe den lille[:D]!

ÅÅÅ så spennende... Gleder meg så fært til det er min tur nå, er så spent på å få treffe lille nurket.. Lykke til

Oi, så spennende - får håpe det holder seg gående og ikke tar for lang tid nå da!!

LYKKE TIL!!!

ååååå såååååååå spennendes. Jeg missuner seg SÅ mye. Eller ikke akkurat det du går gjennom nå da[;)] Men til du har fått den lille i armene. Jeg også vil[:D]

så heldig du er da! Lykke til med fødsel! Klem

Ja nå skjer det virkelig masse her inne, fryktelig spennende.

Du får ha masse lykke til, dette går nok supert og før du aner det har du vesle babyen hos deg :)

Å heldiggrisen deg Så spenndende... Lykke til videre

signerer.

Oi, så spennende da!!
Masse lykke til[:D]
Nå skjer det virkelig ting her inne[:D]

Så spennende [;)]
Får håpe det ikke tar alt for lang tid nå da...

MASSE LYKKE TIL [:D]

kjempemasse lykke til[:)]

Tusen takk for superkoselige lykkeønskninger!!

Har fått hvilt litt og det har roet seg litt nå, så det ser ut til at vi blir hjemme en stund til. Utrolig deilig å klare å slappe av litt ihvertfall:)
En morsom ting er at babyen har vært mer aktiv i dag enn på lenge, så jeg håper det betyr at han er ivrig etter å komme ut[:)].

Oi så spennende! Masse lykke til!

Åh, så spennende!! Jeg gleder meg til det er min tur, men det er nok enda en måned til om ikke enda lenger. Håper fødselen ikke drar ut så lenge og at den går "smertefritt". Lykke til![8D]

masse lykke til!!!!!!!!!!!!

Kjempe masse lykke til[:D]

Masse lykke til [;)]

Spennende altså!!!

Back
Topp