Chaba
Gift med forumet
Det startet ved 7 tiden i går kveld, ble sterkere for hver 3. time. kom på sykehuset ved 12 tiden og da hadde jeg 3 cm åpning. bestemte oss for å dra til noen venner i nærheten av sykehuset siden vi har så lang vei.. er blitt litt vondere nå, men venter litt til vi. Har mens termin i dag..

i natt da eller[8D]