igang igjen!!

Strikkeguri

Elsker forumet
i går begynte jeg på progynova IGJEN!!  så nå er det nytt fryseforsøk på gang endelig [:D] ikke det, det er ikke så lenge siden det forrige ble avbrutt pga cyste, så da fikk jeg provera og fikk tr igjen allerede i går (ble avbrutt 8 nov) så i morgen skal jeg på cyste kontroll, så da skal de ta knekken på evt cyster som måtte befinne seg der nede, slik at iallefall ikke de skal sette "kjepper i hjula" denne gangen, så da håper vi at det funker. så regner jeg med det blir  ul kontroll enten 27 elle 29 november og innsett forhåpentligvis i uke 48...( slimhinnen var klar på 12 medisin dag sist, så da regner jeg med at den blir det nå også med samme medisin dose)

jippI!! Gratulerer[:)][:)][:)] krysser fingre!!

tusen takk[:)] denne gangen skal det gå bra altså!! har nemlig store planer om å ha mamma perm jul og nyttår neste år!! haha[:D]

Anne L: ønsker deg masse lykketil!! dette skal gå bra!!

snuppeknupp: skal du også igang igjen nå?? er det frys eller vanlig ivf eller lignende??

ORIGINAL: Solstranda

Anne L: ønsker deg masse lykketil!! dette skal gå bra!!

snuppeknupp: skal du også igang igjen nå?? er det frys eller vanlig ivf eller lignende??

Jepp her blir det frys i desember! Jeg er så spent at jeg holder på å bli smårar. Det føles ikke helt realistisk at det skal bli innsetting med to på frys når de tok opp tre for å få satt inn et sist...

ORIGINAL: snuppeknupp

Lykke til med frys! Klart du skal ha mammaperm neste år på denne tiden [;)]

Signerer[:)][:)]

ORIGINAL: snuppeknupp

Lykke til med frys! Klart du skal ha mammaperm neste år på denne tiden [;)]

tusen takk allesammen, i dag var jeg å fikk punktert den "store synderen" (cysta) så nå håper vi at det går bedre dinna gangen [:D] ul fredag 26 nov [:D]

tusen takk allesammen, i dag var jeg å fikk punktert den "store synderen" (cysta) så nå håper vi at det går bedre dinna gangen [:D] ul fredag 26 nov [:D]

Kan jeg spørre hvordan de fjernet cysten? Og var det vondt? Jeg skal også på "cystekontroll" i uke 50 for å se om de er vekk, ellers må jeg fjerne dem.

ORIGINAL: splash

Kan jeg spørre hvordan de fjernet cysten? Og var det vondt? Jeg skal også på "cystekontroll" i uke 50 for å se om de er vekk, ellers må jeg fjerne dem.

de fester på noe på den innvedige ul tingen som de stikker en nål gjennom å punkterer cysten og trekker ut væsken som er inni cysten i en sprøyte. ja det er litt vondt..men mest ubehagelig. blir litt smerter etter på i eggstokken. man kan få bedøvelse men hvis de bare skal ta en cyste så må de uansett stikke en gang så da mente legen at man like godt kan tømme cysten i det første stikket, noe som for såvidt er greit. er ikke kjempe vondt men man kjenner det liksom.

Back
Topp