Igår......

anjuk

Elsker forumet
var jeg i Stuttgart, for å handle ting til leiligheten.......Men så måtte jeg innom ZARA.....og der hadde de en utrolig fin kjole (til meg!)
Jeg kunne jo ikke prøve den, så jeg måtte bare kjøpe den på måfå, men det gjorde jeg altså!!!
Brun silke, med perleknapper foran.....tenkte jeg kanskje kunne bruke den til dåpen????Noen unskyldninger må man jo ha!!!

Åååå misunnelig! zara har så utrolig mye fint.. Heldigvis kommer butikken til Oslo snart[:D]

Har hørt så mye skryt om Zara, men når jeg var i Tallin i våres var det ingenting fint der. Det hører med til historien at hun jeg var på shopping med som hadde skrytt sånn av den kjeden ble også skuffet... så kanskje det var Tallin-mote som var å finne i butikken der??

Høres i alle fall deilig ut med ny kjole - får håpe den passer da! [:D]

Kjekt med litt handling[:)] Det skal bli uvandt når magen er vekke, men jammen skal det bli godt å få handle klede igjen[:D] Gledar meg

ÅÅÅÅÅ ELSKER ZARA!!!

Da jeg bodde i Frankrike så måtte jeg bare inn der å se flere ganger i uka. Hadde det problemet at jeg ikke hadde nok penger til å handle der så ofte(var au-pair) men innimellom unnet jeg meg et fint plagg derfra!!

Visste ikke at de skulle få butikk i Oslo en gang!!

Skjønner godt at du kjøpte den kjolen....du blir sikkert kjempefin!

Back
Topp