Igår

venoka

Elsker forumet
Fikk jeg akutt gallesteinsanfall.
Jeg og sambo lå å så på film etter at Mie hadde sovna, plutselig fikk jeg skikkelig vondt.
Klarte ikke å puste nesten. Kasta opp og greier. Endte opp med at jeg ble sendt på sykehuset i ambulanse.
Smertene gikk over etter en stund.
Fikk velge om jeg ville legges inn eller om jeg ville hjem, bor så nærme sykehuset så jeg valgte å dra hjem.
Alt er bra nå, må passe på hva jeg spiser(kanskje jeg blir kvitt resten av kg etter svangerskapet nå[:D])
 Var skremmende da.[&:]

Huff da, hørtes da ikke noe godt ut!![&:]

godt det er bedre nå[:D]

ORIGINAL: nannaanita

Huff da! Hva skjer da? Må de fjerne steinene eller kommer de ut av seg selv? Har hatt endel nyrestein jeg men det høres verre ut med gallestein!

Stor trøstekos!

legen sa det var av de verste smertene du kunne ha.
Skal på gastroskopi etter ferien, kan ikke akk si at jeg gleder meg.
også blir det vel operasjon etter det mest sannsynlig.

ORIGINAL: nannaanita

legen sa det var av de verste smertene du kunne ha

Tror vi på det etter en fødsel??? hihi...[:D]

Ja det var det da.[:D]
Men det var nesten like vondt som da riene var på det verste bare at d er en annen type smerter. vanskelig å forklare.

Fikk med meg ketogan. krysser fingrene for at de ikke kommer tilbake.

ORIGINAL: stine=)

har akkurat dt samme[&:]
Er VELDIG vondt når dt står på..
Jeg skal operere bort hele galleblæra..[&:]
mn dt hjelper å ligge unna feit mat.. Dt har jeg gjort, å har ikke hatt anfall ¨på tre uker..[:)]

Jeg å skal operere bort hele. Skal holde meg laaaaaaaaangt unna feit mat framover, skeie ut bitte litt av og til kanskje

ORIGINAL: RitaCecilie

uff,det hørtes veldig vondt ut!! Håper det blir bedre!!

*trøsteklem*

Signerer

ORIGINAL: AnetteK

Det hørtes skremmende ut... håper du har det bra nå![:)]

Å så kjedelig da[:(] Men godt og høre d går bedre nå[:D] God bedring da lille venn[:D] Foresten jeg har tlf.nr til der du melder deg på baby svømminga.... Så du lurte på d en dag[:D]

Back
Topp