igår vaska

litlpia

Glad i forumet
jeg masse hjemme:) vi har tre soverom,vaska alle disse 3,tak vegger og alt som var....rydda og..:) vaska alle sengteppene og:) vaska takene i gangen nede,taket på badet nede og taket på vaskerommet:) *flink jeg* hihi...så mangler veggen og,så er det stua, oppe,kjøkkenet oppe og badet oppe igjen..og gangen:)men har god tid..må vaske det før jul bare....
flere som vasker ned huset før jul..?[:)]stolt av meg selv..var ikek direkte skittent,men likevell..herlig følelse og få det gjort..
fikk vi rydda inn hagemøblene og :) herlig..

kanskje du kan komme hit å hjelpe meg med nedvask også, jeg orker ikke enda, hehe

*bøyer meg i støvet*[:D]

Må sette igang før jula men en skikkelig sjau av rydd og vask jeg å men.....[&:] tar litt tid noen ganger[8D]

*klapperfordeg*

[:)]tror nok ikke jeg orker komem til deg og når jeg er ferdig hjemme....hehe[;)]men...så herlig og ha gjrot det...[:)]eller vertfall kommet i gang[:)]

[:D]Flink du er!
Jeg vasker hele huset til jul ,men tar det i slutten av november[;)]. Og en reprise i mai.... Deilig å vite at alt er rent!
Vi feirer jul på hytta da ,så den får seg en skikkelig rundvask på høsten.[:)]

godt å vite det ikke bare er meg som vasker ..hehe..;) mange jeg har snakket med sier nemli at de ikek vasker ned til jul liksom...men er vandt med det jeg fra barndommen...at huset ble vasket ned skikkelgi til jul..begynnt tidlig i år....siden deet er første året vårt i huset da[;)]pluss....kjeda mg igår:P hehe...så satte igang..men...har ikke sjangs før i oktober nå neste gnag....pga alle helgene resten av måneden er opptatt....så....

her forfaller huset, fordi jeg er svangerskapskvalm... orker ingenting!! skikkelig kjedelig.. sambo jobber MYE, gjør en del hjemme også, men ikke så mye vasking...[&:] håper det går over snart!!

Back
Topp