Igår løsnet det!

Veldig herlig :) fikk tidlig beskjed om at jeg ville merke bevegelse og spark tidlig pga morkakens plassering - og det stemte virkelig :)

Så deilig når man kan kjenne de små spark, da vet man at alt er ok :)

Jeg er 16+4 :) morkaka ligger på bakre vegg, så jeg fikk tidlig beskjed om at jeg ville kjenne henne tidlig i svangerskapet :) har nok kjent hu et par ganger tidligere også, men det var bare såvidt jeg kunne kjenne det..

Min morkake er også på bakre vegg, så da håper jeg at jeg kjenner det tidlig og! :D hvis jeg er like heldig som deg :-) heheh!

Min morkake er også på bakre vegg, så da håper jeg at jeg kjenner det tidlig og! :D hvis jeg er like heldig som deg :-) heheh!

Det får vi håpe da! :) Det gjør du sikkert da, om du har en aktiv liten baby.. Hu her spreller veldig på ul, men er alltid i rare posisjoner :p i uke 11+3 lå hu opp ned, som om hu hadde festet seg..:p 95% av alle babyer lå visst vannrett på den tiden, men vår lå loddrett.. På ul nå satt hun, rett opp og ned på rumpa, så hu dama måtte ta innvendig ul for å se kjønn :)

Det får vi håpe da! :) Det gjør du sikkert da, om du har en aktiv liten baby.. Hu her spreller veldig på ul, men er alltid i rare posisjoner :p i uke 11+3 lå hu opp ned, som om hu hadde festet seg..:p 95% av alle babyer lå visst vannrett på den tiden, men vår lå loddrett.. På ul nå satt hun, rett opp og ned på rumpa, så hu dama måtte ta innvendig ul for å se kjønn :)

Haha, jasså. Litt spesiell den tulla deres altså <3 heheh! Så artig da! min lå vannrett på ul i uke 9, og med rompa til i uke 10. nå i uke 14 lå han med nesa ned mot åpningen, men etter litt risting så snurra han rundt som bare det. veiva med armer, og bein, og vi kunne se han sparke. Jeg kjenner ikke noe ennå men håper det kommer snart da :) hehe!

Så koselig :) Har selv ei spinnvill lita i magen som spreller hele dagene. Det er en nydelig følelse!

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Tror jeg har kjent det som kan vere bevegelse der innen fra. Har kjent det i noen dager nå, og det syns å huske tilbake at det var sånn sist jeg gikk gravid. Bortsett fra at da kjente jeg det mye senere....

Så da var det ei jente hos dere også? :) gratulerer! Så koselig :)
Det blir jammen ei jente her ja :) Kjempe stas!

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Back
Topp