Idyll?

hhaah! Ja, du det der vet vi alt om her i gården.. Du søte tid!
Men med tanke på staheten til meg og Lasse, så er det ikke så rart at det eksploderer av og til..

Han er så nydelig altså!

Ja, temperament (i all forstand) er jo arvelig belastet he he..
Blir vel feil å kalle det jeg har opplevd i dag for trass...er jo en naturlig reaksjon på sykdom. Har vannkopper, men var temmelig pigg igjen i dag, men sikkert fortsatt sliten og ekstra lav lunte. Dette i kombinasjon med alderen gir en herlig coctail av faenskap :P Jeg måtte be naboen under å passe han en halvtime etter han var lagt. Min tålmodighet var slutt og jeg trengte LUFT. Je je.., tror dog ikke jeg er hardest rammet av oss foreldre. Han er stort sett en veldig blid og grei gutt når han ikke er sliten

Gurimalla, så nydelig han er!!!emoticon
Også så stor han har blitt!!

Her er det trass hver eneste time hele dagen...vært sånn siden september! Og blir bare verre og verre... :o(
Fatter ikke at en så liten kropp kan inneholde såå mye raseri!! Jeg blir snart gal....

Takk :)
Huff, kan bare forestille meg...og dere som har to også. Grøss..Er vel kanskje litt sjalusi inni bildet også, som bidrar til galskapen? Naboen min sa "slapp av, om et par år er alt så mye bedre". Så da er det bare å legge seg inn så fort som mulig hvis man skal stå oppreist når de bedre tidene kommer ;)

Han er jo bare helt fantastisk nydelig!

Har ei jente her også som er temmelig trassig for tiden. Skikkelig slitsomt. Heldigvis så går det jo over med tiden emoticon .

Takk dere:) Jeg merker det mest når han er trøtt og sliten, så det vil si hver dag etter barnehagen Eller som i går, hvor han våknet ekstremt tidlig og derfor fikk en times hvil på dagen (han sover ikke på dagen til vanlig). Han hylte non stop en time etter jeg vekket han. Da er ALT galt: Buuuuuuuuuuuuuu, du tok på meg, jeg fikk vondt (strøk han på armen), buuuuuuuuuuuuuuuu, du skulle ikke ta av stilken på jordbærene SÅNN buuuuuuuuuuuuuuu....anfalllllllllllllllllllllllll.............he he, de er virkelig skjønne. Så snur det plutselig, og han er full av humør, latter og ikke minst energi. Vi leker gjemsel, hytte, hopper på trampoline og lever livets glade dager som om "krisen" aldri hadde eksistert.

Trass, raseriutbrudd, sinne, slåing, kliping, hyling, nei HVA ER DET... Hehe.

Skjønner godt du trengte luft, viktig at vi avreagerer litt så vi mestrer neste utbrudd og at vi klarer å stå opp med et smil dagen etter...

Men du: Han er sååå søt, og alt det håret! *smeeeeelt*emoticon

Back
Topp