Idoooool :D

Isak var jo ikke noe bra?!

*yummymummy* skrev:

Dramadama skrev:
Nå MÅ Isak ut!!

Fader heller... For det første så skjønte/hørte jeg ikke en dritt av det han sang, og for det andre så kan han jo ikke synge pent!!
Og han har ikke en "ru" stemme, han er jo ikke i stemmeskiftet engang... :-S

Nei jeg liker virkelig IKKE den guttevalpen!!

Jeg er ikke enig med deg! Syns han var veldig bra jeg!

Jeg skjønte hver eneste ord som kom der jeg... Men kan det ha noe med at jeg lever med dialekten??
Døds bra var det!

Men iallefall så er det mer rettferdig, siden alle får sunget før pausen. Og også de siste som sang, fikk masse tid folk kan stemme på dem.
Syns det har vært maks urettferdig de andre episodene, hvor man ikke får høre de siste synge før det er 15 minutt igjen å stemme på.

RekeKreke skrev:

*yummymummy* skrev:

Dramadama skrev:
Nå MÅ Isak ut!!

Fader heller... For det første så skjønte/hørte jeg ikke en dritt av det han sang, og for det andre så kan han jo ikke synge pent!!

Jeg skjønte hver eneste ord som kom der jeg... Men kan det ha noe med at jeg lever med dialekten??
Døds bra var det!

Jeg lever ikke med dialekta, men forsto alt likevel.

Jeg er Kaizers fan, og ble litt skuffet. Nettopp fordi han har så barnestemme. Men ellers var det jo en bra framføring :)

RekeKreke skrev:

*yummymummy* skrev:

Dramadama skrev:
Nå MÅ Isak ut!!

Døds bra var det!

Tror gjerne også det. Men vestlandsdialekt skal visst være noe av det vanskligste for østlendinger og trøndere å forstå da Jeg hadde ikke noe problem med å forstå hva han sang.

*yummymummy* skrev:

RekeKreke skrev:

*yummymummy* skrev:

Dramadama skrev:
Nå MÅ Isak ut!!

Døds bra var det!

Tror gjerne også det. Men vestlandsdialekt skal visst være noe av det vanskligste for østlendinger og trøndere å forstå da Jeg hadde ikke noe problem med å forstå hva han sang.

Å psssh på deg :P

Neida, jeg har noen søskenbarn fra stavanger, og jeg skjønner ikke en dritt av der de sier... Språkøre sa du? :P

Og nei, Isak var ikke bra ;)

jeg klarer bare ikke Isak! Syns d var kult første auditionen, men så ble d bare blæh og mumling.

Fredrik er kul tvers igjennom ;)

Fatter ikke åssen hørsel dere har som ikke liker stemmen til Isak.
Sorry, dette er ikke min personlige mening, men gutten HAR en solid stemme og han kan å synge!

Vegard har også en solid stemme, men han mener ikke det han synger og jeg mener han bør ryke snart... desverre. Synd at han ikke har mer å gi, det blir litt bortkasta talent.

Jenny er min favoritt sammen med Fredrik og Isak.

Henrik er også en herlig fyr!

Kirsti (er det det hun heter?) er kjempeflink, men hun er litt for streit som person...

Maria sang bedre nå enn jeg noen gang har hørt henne, minnet meg litt om Gunnhild Sundli i Gåte, men hun er også for kjedelig som person....

RekeKreke skrev:

*yummymummy* skrev:

Dramadama skrev:
Nå MÅ Isak ut!!

Døds bra var det!

Jeg lever ikke med dialekten, men jeg elsker den og jeg synes han sang kjempebra!

*yummymummy* skrev:

RekeKreke skrev:

*yummymummy* skrev:

Dramadama skrev:
Nå MÅ Isak ut!!

Døds bra var det!

Det er vel strengt tatt sørlending da...
Jeg er trønder og synes den dialekten er nydelig og lett å snakke/forstå.
Jeg vil ha en mann som snakker sånn!!!!!!

Synes alle var veldig bra jeg:-) Spesielt overrasket over Henrik (han feminine det, sant? er han jeg mener hvertfall). Den jeg er minst imponert over er nok Isak, han er den minst flinke blant alle disse veldig flinke;)
Og gubba så fint Odd Nordstoga synger da!:-)

emoticon

NEI!!!! var ikke han som burde røket ut i kveld!!!!

Neineinei!!!!
Hallooo.... Hva f*** skjer? :'(

at fredrik gikk er jo en liten skandale. Isak og Henrik skulle gått lenge før Fredrik!
Jeg fatter i grunn ikke hvorfor jeg gidder og engasjere meg, Idol er laget for fjortissenes kontantkort. Jeg gidder ikke stemme selv, bare klage

Hva er det med folk!?!?!?!?
Jeg er helt satt ut jeg....

farsken! er vel min feil...siden jeg droppa stemminga i dag :/

Miss Hormontroll skrev:
at fredrik gikk er jo en liten skandale. Isak og Henrik skulle gått lenge før Fredrik!
Jeg fatter i grunn ikke hvorfor jeg gidder og engasjere meg, Idol er laget for fjortissenes kontantkort. Jeg gidder ikke stemme selv, bare klage

Isak skulle ikke vært med i det hele tatt. Nå liker jeg han enda mindre. Hahaha :P

Men alle dere som ikke var enige med hvem som røyk ut i kveld, stemte dere selv da?

Back
Topp