Idol!

kariness

Elsker forumet
Fler som ser på idol?? Hva er deres tanker og favoritter?

Elsker Martine noe helt sykt! Hun er så vanvittig kul og har en helt rå stemme!

Ellers var han utrolig puslete gutten Ola helt latterlig dårlig. Gud så kjedelig :p også liker jeg han ikke kanskje fordi han til plassen som jeg syns Charlotte skulle hatt ^^

Hvah?? Ingen av dere!? Eller er dere alle for opptatte med å se på? ^^

Hehe du ga oss ikke lang tid på å svare her syntes jeg hehe :) jeg ser dessverre ikke på idol denne gangen så har ikke peiling på hva du snakker om :) men kan late som da :)

Hehe du ga oss ikke lang tid på å svare her syntes jeg hehe :) jeg ser dessverre ikke på idol denne gangen så har ikke peiling på hva du snakker om :) men kan late som da :)
Haha du er søt som svarer! Takk! Trengte litt respons :p
Nei jeg ble så gira at jeg ville diskutere med noen MEN så var det jo ingenting å hente etter 3 minutter :O

Jeg ser på, men har egentlig ingen klare favoritter.. ikke enda iallefall. Noen av dem kan jeg jo ikke huske å ha sett engang, siden de velger å fokusere voldsomt mye på kun et fåtall. Men ja, Martine er flink og særegen + Rockeren er jo spesiell og morsom i den settingen + countrykongen. Litt usikker på hvor langt de to siste kommer, siden de hører til i hver sin spesielle sjanger. Også syns jeg hun blonde Astrid er søt og flink :)

Liker godt Astrid, Siri, Steffen og Ola..synes egentlig Georg er flink også..Martine likte jeg på første audition og en solosang, men etter det har det gått nedover og i dag var det for mye skriking for min del :p

Jeg ser på, men har egentlig ingen klare favoritter.. ikke enda iallefall. Noen av dem kan jeg jo ikke huske å ha sett engang, siden de velger å fokusere voldsomt mye på kun et fåtall. Men ja, Martine er flink og særegen + Rockeren er jo spesiell og morsom i den settingen + countrykongen. Litt usikker på hvor langt de to siste kommer, siden de hører til i hver sin spesielle sjanger. Også syns jeg hun blonde Astrid er søt og flink :)
Ja Astrid er veldig søt.

Men i tillegg syns jeg Georg er så vanvittig heit at alt han gjør er greit for meg :p

-- tasting fra mobil --

Liker godt Astrid, Siri, Steffen og Ola..synes egentlig Georg er flink også..Martine likte jeg på første audition og en solosang, men etter det har det gått nedover og i dag var det for mye skriking for min del :p

Siri sang en sang jeg ikke egentlig liker, liker inne sånn country sang, så jeg blir litt sånn "eh...". Men hun er jo flink! For all del!

Anniken eller hun første kan ryke i dag.
Og jeg likte ikke Ola... Har aldri likt han :p

-- tasting fra mobil --

Og Steffen har jo en enorm stemme oh rockeren (Erik? Eirik?) er jo døds kul!

-- tasting fra mobil --

Er heller ikke så fan av Ola. Han er veldig søt osv, men er ikke så gira på den stemmen. Alt for lys og "barnslig.. no offence.. he he he. Han synger fint, men er veldig likt Gaute :)

Er vel ikke akkurat no countryfan jeg heller, men bra stemme hjelper ;)
Sangen Ola sang har en helt spesiell plass i hjertet mitt, og i motsetning til deg så har jeg alltid likt han.
Men jeg stemmer ikke, så er opp til noen andre å avgjøre gitt ;)

Nei jeg stemmer ikke jeg heller. Så har ingenting jeg skulle sagt!

-- tasting fra mobil --

Veldig glad for at ikke Georg og Martine røyk ut i dag altså! Men skjønner ikke Hvorfor Astrid Sugaren ikke var bottom 3 en gang...

-- tasting fra mobil --

Glemte Sverre..han sang en av favorittsangene mine, og gjorde det veldig bra :D

Enig i det, hu burde absolutt vært i bånn :p

Heier på Steffen!!
Ja Steffen er jo helt rå!

Men jeg er litt usikker både på Steffen og Rockern om hvor lenge det holder å ha den sterke sjangeren som de har.. Idol er liksom ikle kor konkurranse i særegenhet...

-- tasting fra mobil --

Følger ikkje med kvar gang, men heier på eirik siden eg kjenner/eller kjente han.. (vi er fra samme plass) og så syns eg steffen er tøff! Og eg syns ola er flink:)

Følger ikkje med kvar gang, men heier på eirik siden eg kjenner/eller kjente han.. (vi er fra samme plass) og så syns eg steffen er tøff! Og eg syns ola er flink:)
Jeg har bRe gått glipp av en episode siden auditions. Men den så jeg i ettertid på tv2sumo ^^

Back
Topp