Idol

fisken

Forelsket i forumet
Hva synes dere om idol da jenter? Bra eller ræva?

Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt til å spise pizza i benken i kveld å se på igjen....[:-]

Var heilt slave første sesong. Siden den gong er det blitt lite. Leste nettopp om Mali,( http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol2006/article531057.ece ) så trur kanskje eg må kikke innom idol i kveld, berre for å sjå om ho kan synge eller ikkje [8|]

fAVORITTEN MIN SKAL VERE MED i år og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ho dama frå nord ein plass,ifjor sang ho anastacia, i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]

"folkemusikk er jo popmusikk det å..."

jepp...thats the one and only!!!!!! eg digger ho!! gler meg til å HYYYYLE av latter!!! egentlig imponerande at ho tør!!!! [:D] pøøøøh

ORIGINAL: teba

i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]

Ååå er ikkje det den de sang i det geitekilling eventyret på barnetv for maaange år siden? Ååå eg elska det programmet, og den sangen!!! *sukk*

ORIGINAL: **martine**

ORIGINAL: Pastella

HEHEHE[:D] kan ikkje ha så mangen gode venner stakkar...[:o]

HEHE kjenner hu første av dem... utdyper ikke mer

ORIGINAL: Pastella

Fysjom...*fniis* skal ho øydelegge nok ein song?? [8|]

jauda..frå GRIM OG GRU..det gjekk faktisk i jula men eg fikk bare med meg dansen på isen,altså heilt til sist!!!

ORIGINAL: TiraV

i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]

Ååå er ikkje det den de sang i det geitekilling eventyret på barnetv for maaange år siden? Ååå eg elska det programmet, og den sangen!!! *sukk*

Æsj, det har eg ikkje fått med meg...husker det så utrulig godt frå eg var liten! Sat klistra til skjermen då!!! Å sang med på ein del sanger, no husker eg berre den strofa du skreiv [8D]

jauda..frå GRIM OG GRU..det gjekk faktisk i jula men eg fikk bare med meg dansen på isen,altså heilt til sist!!!

fAVORITTEN MIN SKAL VERE MED i år og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ho dama frå nord ein plass,ifjor sang ho anastacia, i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]

Gleder meg til Idol, jeg. Selv om ingen kan nå opp mot Kurt noen gang.
Men ho dama dere diskuterer her synes jeg er helt vanvittig irriterende. Blir nesten sint av å se på ho[:@]
Kanskje det er det som er meninga hennes? Da biter i alle fall jeg rett på[;)]

ORIGINAL: **martine**

ÅÅÅ den filmen/ serien likte eg også så godt!! gjekk den i jula[:(] fekk eg ikkje med meg!
sangen er kjempe fin den[:)] men sikkert ikkje etter i kveld...[:o]

Fekk det ikkje med meg eg heller [:(] hmm..kanskje eg ikkje skal sjå idol no...kan jo få mareritt...og eit knuuust barndomsminne [&o] [;)]

Oisann...unnskyld fisken [&:] Eg kuppa visst tråden din litt [:o]

Det handler om IDOL folkens!!! [:D]
Ja, trur eg må sjå idol i kveld [:)]

same her!!! såg det i programbladet!! jaja..får følgje betre med til neste jul!
uff eg er nervøs på hennar vegne..tenk om ho vert slakta i år og![X(]

Oisann...unnskyld fisken [&:] Eg kuppa visst tråden din litt [:o]

Det handler om IDOL folkens!!! [:D]
Ja, trur eg må sjå idol i kveld [:)]

Ikke no problem det [;)]. Du gav oss jo litt informasjon om hva som skjer... Hihi.

Synes synd på mange av dem, men de må jo vite at de ikke kan synge fra før. PR kåte mennesker ass [8D]

Eg diskuterte det med ei veninne ein gong. Dersom dei er skikkelig dårlige burde jo venner og familie sei det til dei!! Betre det, enn at dei driter seg ut på tv...!?

Hahaha for å ha et eksempel spurte eg veninna mi om ho hadde sagt noko dersom eg hadde villet melde meg på idol: "Hææ?? Duuuu?? Skulle du vært med på idol liksom?? (sa ho, med sjokk i blikket). Hahahaha trur eg fekk svaret ganske tydelig!!! hehehe

jeg skal se på IDOL[:D]
det er så gøy å se på alle som dummer seg ut...hehehehe[;)]
vi har nettopp spist kylling i karri med ris...hjemmelaget fra bunnen..
helt lik den de har på kinarestaurantene...
min flinke sambo[:D]

Sitter og ser på nå...
Gøy dette, spesielt de som synger ræva falskt... HIHIHI...
Liker sånne musikkprogram vi...

[:D]

det er så morro...
er det mulig å tro at de er verdens beste til å synge når de høres ut som ei geit[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp