Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: teba
i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]
ORIGINAL: **martine**
ORIGINAL: Pastella
"folkemusikk er jo popmusikk det å..."
HEHEHE[:D] kan ikkje ha så mangen gode venner stakkar...[:o]
ORIGINAL: TiraV
i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]
Ååå er ikkje det den de sang i det geitekilling eventyret på barnetv for maaange år siden? Ååå eg elska det programmet, og den sangen!!! *sukk*
jauda..frå GRIM OG GRU..det gjekk faktisk i jula men eg fikk bare med meg dansen på isen,altså heilt til sist!!!
Ååå er ikkje det den de sang i det geitekilling eventyret på barnetv for maaange år siden? Ååå eg elska det programmet, og den sangen!!! *sukk*
fAVORITTEN MIN SKAL VERE MED i år og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ho dama frå nord ein plass,ifjor sang ho anastacia, i år skal ho ha den fine "mum is home.now u can open the door..."...å steike at ho tør seie berre eg!! oh my god!!!!!![:o][:-][&o]
ORIGINAL: **martine**
ÅÅÅ den filmen/ serien likte eg også så godt!! gjekk den i jula[:(] fekk eg ikkje med meg!
sangen er kjempe fin den[:)] men sikkert ikkje etter i kveld...[:o]
Oisann...unnskyld fisken [&:] Eg kuppa visst tråden din litt [:o]
Det handler om IDOL folkens!!! [:D]
Ja, trur eg må sjå idol i kveld [:)]