Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg tipper marlen ryker i dag!mamiii skrev:
Uff, når det blir for mange sitater trynet tlf min, jeg mente bare at når noen-ikke alle her inne-mener at de synger bedre enn deltagerne så hadde i allefall jeg gjort noe annet enn å være på bh på Tuddal, jeg syns Henrik og Fredrik var best i kveld selv om jeg heier på Fredrikstad.Kristin72 skrev:
DÉT syns jeg var urettferdig. Christopher fortjente å være med videre.Oppdrag Nemo skrev:
jinta85 skrev:
Uff, når det blir for mange sitater trynet tlf min, jeg mente bare at når noen-ikke alle her inne-mener at de synger bedre enn deltagerne så hadde i allefall jeg gjort noe annet enn å være på bh på Tuddal, jeg syns Henrik og Fredrik var best i kveld selv om jeg heier på Fredrikstad.Kristin72 skrev:
Dere har vel ett forsamlingshus? Konsert med Kristin i bare BHen på Tuddal forsamlingshus! Hadde vært utsolgt det veit :P
Kristin72 skrev:
jinta85 skrev:
Dere har vel ett forsamlingshus? Konsert med Kristin i bare BHen på Tuddal forsamlingshus! Hadde vært utsolgt det veit :P
fader ta den tlf, du må vente til jeg får redigert innlegg :-P og så røk dem iallefall ikke ut idag. Og Tuddal er i Telemark, Fredrikstad i Østfold. Og skulle jeg sunget i bare bhn så hadde D?t ikke blitt der men på Nordpolen, får være grenser for å plage andre mennesker!!!
mamiii skrev:
DÉT syns jeg var urettferdig. Christopher fortjente å være med videre.Oppdrag Nemo skrev:
Enig! Men tipper mye av grunnen til at han røyk ut var at han forandra seg sånn. Fra å være en gladgutt med glimt i øyet til å bli alvorlig og "sexy" :P All oppmerksomheten fra jentene gikk sikkert til hodet på han...
jinta85 skrev: