IDOL!!!

Vegard likte jeg! 

Kanskje ikke den beste covringa av Bon Jovi, men definitivt en av de bedre stemmene i kveld.

Heia Fredrik!

Hehe, Henrik ga meg assosiasjoner til en av mine ungdomsidoler, Rick Astley! Jah, så gammel er eg!!!

Men favoritten min er definitivt Fredrik, digger han

Jeg tipper (desverre) Kirsti ryker.

Uff, når det blir for mange sitater trynet tlf min, jeg mente bare at når noen-ikke alle her inne-mener at de synger bedre enn deltagerne så hadde i allefall jeg gjort noe annet enn å være på bv på fredag , jeg syns Henrik og Fredrik var best i kveld selv om jeg heier på Fredrikstad.

Kristin72 skrev:
Uff, når det blir for mange sitater trynet tlf min, jeg mente bare at når noen-ikke alle her inne-mener at de synger bedre enn deltagerne så hadde i allefall jeg gjort noe annet enn å være på bh på Tuddal, jeg syns Henrik og Fredrik var best i kveld selv om jeg heier på Fredrikstad.

Dere har vel ett forsamlingshus? Konsert med Kristin i bare BHen på Tuddal forsamlingshus! Hadde vært utsolgt det veit :P

DÉT syns jeg var urettferdig. Christopher fortjente å være med videre.

Vegard er en klar favoritt :) syns han har den beste stemma av alle som er på idol i år :)

Oppdrag Nemo skrev:

Enig!

Oppdrag Nemo skrev:

Enig! Men tipper mye av grunnen til at han røyk ut var at han forandra seg sånn. Fra å være en gladgutt med glimt i øyet til å bli alvorlig og "sexy" :P All oppmerksomheten fra jentene gikk sikkert til hodet på han...

jinta85 skrev:

Kristin72 skrev:
Uff, når det blir for mange sitater trynet tlf min, jeg mente bare at når noen-ikke alle her inne-mener at de synger bedre enn deltagerne så hadde i allefall jeg gjort noe annet enn å være på bh på Tuddal, jeg syns Henrik og Fredrik var best i kveld selv om jeg heier på Fredrikstad.

Dere har vel ett forsamlingshus? Konsert med Kristin i bare BHen på Tuddal forsamlingshus! Hadde vært utsolgt det veit :P

fader ta den tlf, du må vente til jeg får redigert innlegg :-P og så røk dem iallefall ikke ut idag. Og Tuddal er i Telemark, Fredrikstad i Østfold. Og skulle jeg sunget i bare bhn så hadde D?t ikke blitt der men på Nordpolen, får være grenser for å plage andre mennesker!!!

Kristin72 skrev:

jinta85 skrev:

Kristin72 skrev:

fader ta den tlf, du må vente til jeg får redigert innlegg :-P og så røk dem iallefall ikke ut idag. Og Tuddal er i Telemark, Fredrikstad i Østfold. Og skulle jeg sunget i bare bhn så hadde D?t ikke blitt der men på Nordpolen, får være grenser for å plage andre mennesker!!!

Haha, synes du skal gå for det jeg! Kan tjene mye penger på sånt har jeg hørt :p

mamiii skrev:

Oppdrag Nemo skrev:

Enig! Men tipper mye av grunnen til at han røyk ut var at han forandra seg sånn. Fra å være en gladgutt med glimt i øyet til å bli alvorlig og "sexy" :P All oppmerksomheten fra jentene gikk sikkert til hodet på han...

Også hadde han vært litt pjusk da stakkars :p

Kjipt at Christoffer røyk ja... Ikke at jeg trodde han vant, men han fortjente å gå mye lenger.

jinta85 skrev:

Kristin72 skrev:

Unnskyld, unnskyld, unnskyld. Jeg ler så jeg rister, og gubben mener jeg har vært for mye på BV denne uka.... Og ser på meg med oppgitt mine.

Men HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Seriøst til vanlig har jeg en helt vanlige jobb, sånne penger frister ikke, og så er 22 uker gravid, tjukk og feit uten andre ambisjoner enn å stelle med familien så den bh jobben kan du ta jinta85, jises som dem sier.

Back
Topp