IDOL

enogtosmå

Gift med forumet
sitter her med min kjære sønn og ser på idol :) Må bare si at jeg synes Vegard er RÅflink :)

Jeg ble plutselig blodfan av han Vegard - gurimalla for en dyktig kar!!

Henriettemamma skrev:
Han er virkelig flink, satt her med gåshud da han sang

Jeg å :)

sinnsykt høyt nivå i år.....

Hun som sang nå nettopp begynte bra, men når hun skulle synge refrenget var det jo surt jo!

mange flinke i år :)

Heier på Vegard, han var kjempe flink :))

Heia Vegard :p

Rekekreke skrev:
sinnsykt høyt nivå i år.....

Enig!

Digger han som sang først, Jumpin jack flash, så digga jeg han som sang Grenade.
Og Vegard.
Er redd Isak går samme vei som Camilla som sang The Story på X-factor.
Alle trodde hun kunne vinne etter første audition, men så gikk det litt skeis.

Vegard, er det han som ville synge på pub? For jeg klarer ikke den fyren! Ja, han har grei stemme, men ikke noe ektraordinært. Jeg ville ikke sendt han videre i auditionsrundene pga holdningene hans, uansett stemme.

MammatilEven <3 skrev:
Vegard, er det han som ville synge på pub? For jeg klarer ikke den fyren! Ja, han har grei stemme, men ikke noe ektraordinært. Jeg ville ikke sendt han videre i auditionsrundene pga holdningene hans, uansett stemme.

på grunn av holdningene hans???

mamma_møø skrev:

MammatilEven <3 skrev:

på grunn av holdningene hans???

Ja synes ikke man har noe videre å gjøre hvis han ikke har planer om å bruke musikken annet enn på puber. Det er ikke det idol går ut på.

ja superflink! han jobber som mekaniker i samme avdeling der eg er operatør. så rolig snill fyr på jobben, hadde ikkje peiling på at han kunne synge så fint!!!!!!!!!!!!!

Min gamle klassevenninne røyk ut i dag, var liksom eneste grunnen til at jeg så på... skuffa ja..

Back
Topp