Nei, ikke som jeg vet omDriver du på i skjul også???

Nei, ikke som jeg vet omDriver du på i skjul også???
Åja, gikknlitt rundt for meg ett sekund herNeida, det er frøken som parer seg!! Men trur ikke hun har valgt bytte enda.. Men hun prøver å lokke med sjokolade![]()
Nei, ikke som jeg vet om![]()
Går helt rundt for meg
![]()
Der kom jeg meg ned og et freia påskeegg er sluktJeg sitter og gasser meg i snop nå![]()
Ja fysj. Ikke godt å siJa, der kan du se! Kanskje du driver med noe du ikke en gang har fått med deg selv!!![]()
HeheheÅja, gikknlitt rundt for meg ett sekund her![]()
Han var nr 3Skravling må til![]()
Astrid var veldig flink! heier på henne jeg ogsåHvilket nr hadde Sverre?
Har du? Trodde jeg var så flink til å skjule det jegHar lenge hatt mistanke![]()
NeiHar du? Trodde jeg var så flink til å skjule det jeg![]()
Ok. Det eneste jeg har sett av idol i år er disse klippene inne på tv2Synes hun sang fint også jegAlle var egentlig veldig flinke! Noen var bare litt mer interessante en de andre
![]()
Så bra det var daDer kom jeg meg ned og et freia påskeegg er slukt![]()
Har faktisk fått med meg det meste jegOk. Det eneste jeg har sett av idol i år er disse klippene inne på tv2![]()
Haha, ja det håper jeg daHehehedu hadde nok fått med deg om du ble parra på
håper jeg
![]()
Søren og, da er det jo ikke like lett å lokke dere til meg. Får spise egga mine selv daNeiog nå vet mange om det! Kan ikke skjule det mer!
![]()
Ja, hvis ikke hadde jeg begynt å lureHaha, ja det håper jeg da![]()
Ja, men når alvin er i det hjørnet våkner han vel igjen snartSå bra det var da![]()
Ja du må det! Evt finne på nye trixSøren og, da er det jo ikke like lett å lokke dere til meg. Får spise egga mine selv da![]()