Idol Sandra

MLS

Glad i forumet
http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/1.488741

Syntes dere Sandra kom ut i ett bedere lys etter denne repotasjen eller ikke??

Har igrunn aldri hatt noe imot henne men når hun sier at hun liker at hun har fått suksess og de som mobbet sitter hjemme i bygda med en eller fem unger og hater livet sitt var vel ikke særlig kult sagt av henne?

syntes ikke jeg iallefall da....

ORIGINAL: MLS
Har igrunn aldri hatt noe imot henne men når hun sier at hun liker at hun har fått suksess og de som mobbet sitter hjemme i bygda med en eller fem unger og hater livet sitt var vel ikke særlig kult sagt av henne?

Syntes ikke jeg i alle fall..

Der må jeg si meg enig...

Hmmm, har ikke lest se og hør boken jeg da[&:]

Sorrry men den jenta har jeg aldri likt og kommer aldri til å like.
Noe så fjernt sakkt [:'(]

ORIGINAL: Rosapute

- Når jeg ser det drømmelivet jeg lever, og de sitter hjemme i Mosjøen med en unge eller fem og hater livet sitt... Så tenker jeg at what goes around comes around.

Herregud sier bare jeg. Tror hun har missforstått litt altså, lykken i livet er jo å få barn (for de fleste hvertfall)

Var det jeg også mente[;)] 

ORIGINAL: Linni

enig..

Hvem vil hate livet sitt med enten 1 eller 5 unger??? Ja ja hjerne har hun ikke det beviser hun atter en gang.. [8|][8|][8|]

ORIGINAL: chantonet

[:@]
"- Når jeg ser det drømmelivet jeg lever, og de sitter hjemme i Mosjøen med en unge eller fem og hater livet sitt... Så tenker jeg at what goes around comes around."

hun kan jo irritere på seg gråstær!
ville ikke byttet liv med henne for alt i verden !

Ganske enig...

ORIGINAL: Tanine

ORIGINAL: Tanine

- Når jeg ser det drømmelivet jeg lever, og de sitter hjemme i Mosjøen med en unge eller fem og hater livet sitt... Så tenker jeg at what goes around comes around.

Herregud sier bare jeg. Tror hun har missforstått litt altså, lykken i livet er jo å få barn (for de fleste hvertfall)

Men det er jo ikke sikkert at hun mener de hater livet sitt PGA at de har fått en eller fem barn da [;)]

Men hvorfor sier hun har de har barn da?

Kanskje for å sikte til hvem hun mener? Nei jeg aner ikke jeg altså [:)]
Bare løftet tanken på det =)

skjønner tanken din, men flere som tenker det er derfor, så hun skulle kanskje tenkt før hun snakka der[:D]

ORIGINAL: Linni

sign[:'(][:'(]

har aldri likt henne og kommer ikke til å gjøre det heller. hun sier og gjør så mye domt. virker som hun rett og slett er dom!

"Alle elsker søte Sandra Lyng Haugen" - står jo svart på hvitt der... så er vel ingen vits i å lage en slik tråd [:'(][:'(]

nei!!
hun var søt på idol, en liten periode hun virket uskyldig... men det søte forsvant fort for min del... og slike kommentarer burde hun spart seg for...!

Viser bare hvor umoden hun er[8|]

Hun er vel ikke den eneste par-og-tyve(?)-åringen som tenker sånn, vil jeg tro. Så jeg ser ikke heeelt hva det er å hisse seg opp over liksom.. 

ja helt enig..! Å få barn er jo hele livet!! + å se rosapute naken.. hihi

ORIGINAL: citadel

Noen som kjenner Sandra? Blir liksom litt feil å uttale seg om man liker henne eller ikke ut fra hva som står i media. Som noen sier her bør man være kristisk til hvordan alt fremstilles i media og ta det med ei klype salt.

Sandra er noen år yngre enn meg, men jeg kjenner henne som ei positiv, snill og glad jente!

signerer!!

Ikke tro på alt pressen skriver..

Back
Topp