Idol Junior

Skal ikke se på det og ungen min er bare en baby, så han får ikke deltatt ;) Synes slike program er kleint og verre blir det med unger som skal være med. Er altfor mange dårlige foreldre som lar ungene sine drite seg ut på tv. Mulig de synger pent i foreldrene ører, men ikke i andres.

Hadde ikke latt mitt barn delta. Litt usikker på hva jeg syns om held konseptet, er veldig skeptisk. Men jeg må nok se en episode hvertfall for å se litt hvordsn det er.

Skal gi det et forsøk i kveld. Så får vi se. Men ungene mine hadde nok aldri fått deltatt.

Sent from my iPhone using BV Forum

For å få skikkelig innblikk burde man jo se alt som skjer bak showet også. Jeg er skeptisk til sånt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Sjelden jeg ser på sånne program, så jeg orker ikke å se på det. Har heller ikke noe grunnlag for å si om barna mine ville fått delta ettersom jeg ikke har sett på det...

Jeg gidder ikke se og tviler på jeg hadde latt jenta mi deltatt.

Er det noen alders grense?
Er redd noen vil bli helt knust om de ikke går videre..

Er det fra Norge? Har ikke fått det med meg.. aldri i verden om jeg hadde meldt på mitt barn

Skal se det. Hadde ikke latt min delta. Med mindre han virkelig hadde et talent med synsing :p men jeg er såpass så jeg kan se hva han er flink til og ikke flink til ;) alle barn er ikke perfekte i ALT :)

Hvorfor hadde ikke deres barn fått lov til å delta hvis de virkelig ønsket det?? Skal ikke se på, men hvis mine barn hadde lyst hadde jeg i samarbeid med far tatt stilling til om det er noe de kan takle. Ville ikke avskrevet det før jeg har hørt argumentene til ungene mine.

Skal ikke se det da jeg generelt ikke liker den typen underholdningsprogram.

Om noen av barna mine hadde fått deltatt om de var i den aldersgruppen er jeg veldig usikker på.

Jeg er ikke så begeistret over sånne programmer, syns det ofte blir litt kleint.
Tror ikke jeg hadde latt barnet mitt delta, er for skeptisk :P

Jeg så litt idag, og syns det er tøft av de små å tørre å være med på dette :) Men jeg ville nok ikke latt mitt barn delta i noe sånt i en så ung alder...

Jeg ser ikke på, kommer ikke en gang til å prøve å se. Jeg syns ærlig talt sånt er kjedelig ;)
Hadde heller ikke latt barna mine gjøre sånt i en så ung alder.

Jeg ser ikke på tv, men dette hadde jeg ikke sett på uansett. Jeg så første sesongen av Idol, siden det var et nytt konsept. Samt forrige sesong, da jeg kjente ei av de som var i finalen.

Jeg tror ikke det er spesielt sunt for unger å bli stemt ut av slike konkurranser på nasjonal tv...
I tillegg er det mange foreldre som er totalt blinde for ungenes manglende talent, disse barna burde vært spart for å bli meldt på.

Skal verken se på eller sende mine barn for å delta på noe slikt. Jeg syns det er evig nok med 16 års grense på slike programmer. Talentshow eller en enkelt opptreden på tv av og til som barn er en ting, men å bli faktisk kjent og sett på tv, og gjennomgå hele det med å bli stemt ut og gå på auditioner og få ja eller nei, og bli skrevet om i aviser/blader og diskutert på nett av jevnaldrede... Nei, det syns jeg man bør spare barn for! Syns nesten det er like usmakelig som sånne skjønnhetskonkurranser for barn...

Back
Topp