J Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016 30 Mar 2014 #1 Noen her som sliter med diare, som har prøvd Idoform og blitt verre etter de startet med de?
Kakedeig Forumet er livet Septembermødre <3 Sommerfuglene 30 Mar 2014 #2 Nei, ikke opplevd det. men de har andre probiotika som er laget spesielt for løs mage. Idoform er mer for å opprettholde en normal flora.
Nei, ikke opplevd det. men de har andre probiotika som er laget spesielt for løs mage. Idoform er mer for å opprettholde en normal flora.
J Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016 30 Mar 2014 #3 Var gastrolegen mente jeg måtte prøve den Sent from my iPhone using BV Forum
Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017 30 Mar 2014 #4 Jeg har irritabel tarm og har tidvis løs mage. Synes det fungerer greit.
J Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016 30 Mar 2014 #5 Kan jo være at jeg bare er ekstra dårlig akkurat nå, at jeg hadde vært det Idoform eller ei Sent from my iPhone using BV Forum
Kan jo være at jeg bare er ekstra dårlig akkurat nå, at jeg hadde vært det Idoform eller ei Sent from my iPhone using BV Forum