Idioti

ORIGINAL: rodstilk

ORIGINAL: bixx

Blir så irritert av det der, altså!! [:@] Mamma har forresten two way elite i sin bil, og den tar veldig liten plass.

Mhm, det er så frustrerende!![:@] Føler det er meg mot resten!  Skal kjøpe two way elite, men da blir de sikkert fornærma for det også.. [:-]

Too bad. [>:]

Samme tenker jeg. Om jenta mi skal sitte fremovervendt en dag... en eller annen dag før skolealder så må hun vel[:-]

... så skal det være vårt valg!!

Vi har britax hi way.. Hva med å kjøpe det?
Det er ett rent bakovervendt sete!

Kjenner meg igjen her, har hatt mine kamper med svigers jeg også! De kjøpte beltestol (!!) til mini når han var rett over 2 år.. Endte med at vi kjøpte et nytt sete de kunne bruke, men de har fortsatt lyst å bruke beltestolen eller snu setet vi har kjøpt, fordi det er så trangt til mini.. Han har aldri klaga over det, bortsett fra etter de har hatt han så sier han "men besta sier jeg har lange bein" [&:][:@]

vi har maxi cosi mobi, og har det stående bak førersetet i vår ford mondeo stv. Både jeg (164) oog mannen (179) har god plass til beina når vi kjører. Fordelen er også at dette er et rent bakovervendt sete så de får ikke mulighet til å snu det senere heller om de kjører på langtur og svigermor tror hun kan snu det når du ikke ser det. [:)]

jeg har også mobi. hadde det i en polo. det gikk men da satt virkelig ikke passasjeren noe godt. hat skoda octavia nå og gooood plass til begge foran.

søs hadde et britax hiway i poloen min og det var enda mindre enn mobien.

siden hu er så lita ville jeg nok gått for hiway siden jeg føler det gir mer støtte og omslutter barnet mer enn two way. pluss hiway ka ikke snues. eller brio zento har jeg hørt er et lite sete.

her har vi hatt den krangelen ofte med mine foreldre, men her fikk de pent ta vår bil om de ville ha med barna på tur. (vi bytter bil)

nå har jeg slakket litt på det at de får lov å ha med eldste i beltestol, hun blir straks 5år og det er ikke ofte. minste er ikke aktuelt enda for hun er ikke 3 enda

Blir så irritert av det der, altså!! [:@] Mamma har forresten two way elite i sin bil, og den tar veldig liten plass.

Sign [:)] Både foreldrene mine og vi har det i bilen , tar liten plass og varer lenge[:D]

ORIGINAL: bixx

ORIGINAL: Tøsa^^

TWE er et supert sete du kan ha leeenge!
Min treåring sitter kjempebra i setet.
Jeg har litt trang bil da, men det funker fint det setet altså.

Godt å høre! Da tror jeg jeg skal kjøpe det. Synes bare det ser så stort ut?

Snuppa sitter i TWE, vi syns det er litt trangt, men det er ikke så mye fotplass i svigers sin bil, og vi har lange bein da. Sofie er også lang for alderen, så hun sitter litt krokete med beina, men bedre det enn at det skjer noe fordi hun sitter forovervendt og vi krasjer. For setet må liksom lenes bakover litt, og da må vi flytte fram pasasjersetet foran. Men det er et helt greit sete altså, lett å feste osv.

Back
Topp