Idioter på apoteket

carinasverden

Forumet er livet
Jeg har stort sett alt jeg trenger til babyen, bortsett fra gaskluter... Derfor gikk jeg innom apoteket igår, for jeg tenkte at der har de vel sikkert[8D]
Men neida, ikke bare hadde de ikke gaskluter, de skjønte ikke engang hva jeg mente med gaskluter, ikke skjønte de det da jeg kalte det gulpekluter heller, da spurte de hva de skulle brukes til. HALLO! GULPEkluter, til GULPING, er ikke det ganske åpenbart?
Skulle trodd de ville forstått gaskluter også, de selger jo gasbind og alle vet hva kluter er så de burde klare å legge sammen 2+2.

Får vel dra innom en babybutikk idag istedenfor da, eller KIDinteriør, der har de noen kjempesøte gaskluter med hjerter[:D]

Måtte bare ha en liten utblåsning[:)]

Sparkjøp (om du har tilgang til det) har vel ganske mye billigere gas-kluter enn KID og babybutikker osv.. :) 

heheh skulle jo tro de forsto hva du mente ! [:)] !

Sparkjøp vist du har tillegg der har de rimelig gulpekluter, jeg vet at cubus faktisk hadde det før i såfall her men vet ikke om de har det lengre. er selv på jakt etter gulpekluter og var tenkt meg en tur på sparkjøp =) ! Du kan sikkert bestille gulepkluter via sparkjøp på nettsiden dere også vist de har og du ikke har sparkjøp i nærheten =)

Jeg bestilte på sparkjop.no, og kom i posten en uke etter :)

hehe, alle sier sparkjøp så må vel nesten sjekke, billig er bra[:D]
Mulig at KID sine frister så mye at jeg må ha en derfra også. Var så søte[8D]

Hvis du ikke har kjøpt ennå, så har de tilbud på noen på Rudo på Strømmen nå - jeg har nettopp vært der og kjøpt :) 

Jysk har også noen  [:)]

Jeg har kjøpt flere pakker på Princess. Både ensfargede og fargede[:)]

kjøpte en ti pakning for 100kr[:)]
de er litt større enn vanlige også var det noen hvite, noen lyseblå og noen lyseblå med hvite stjerner[:D]

Back
Topp