Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: camdi
oh my god[&:] går det ann?
ORIGINAL: lenemor
la henne ringe barnevernet du - de vil nok le godt av den henvendelsen tror jeg...
ORIGINAL: unnle
då hadde eg seriøst klikka altså....
sån går det ikkje an å oppføre seg
la henne ringe barnevernet du - de vil nok le godt av den henvendelsen tror jeg...
ORIGINAL: Elimor
Hæ[&:][&:] Er det virkelig mulig??? Hun kan ikke være riktig vell bevart!![:@]
ORIGINAL: *Månestråle*
Jeg hadde lagt babyen min i vogna ute for at hun skulle sove. Hadde tatt på tegntrekket siden jeg så det kom til å bli regn. Vogna setter jeg sånn at jeg kan se den fra vinduet. Babyen sovner og det begynner å regne.
Står på kjøkkenet å lager meg en kopp te da det ringer på døra. Der står det en sint dame som sier til meg at jeg ikke kan la ungen min sove ute når det regner for hun kan bli syk. Jeg svarer at det er regntrekk på vogna og hun ligger både tørt og varmt der inne. Dama snur seg og går mens hun sier at hun skal melde meg til barnevernet for misshandling.
At det går an[:@] Ble helt sjokka jeg!!!![:(]
ORIGINAL: sas
BARn har godt av å sove ute, regn eller ikke regn, så lenge vi ser at det ikke kommer regn inni vogna og de har det godt og varmt. William sov ute her om dagen han mens det regnet.
Vet du hvor hun damen bor? Sett henne før? Ser du henne igjen bør du spørre om hun ringte BV da og se hva hun svarer.