Idiot!!!!

oh my god[&:] går det ann?

ORIGINAL: camdi

oh my god[&:] går det ann?

oj[&:]

ORIGINAL: Tornerose:D

Djiiis..[8D] Var hun frisk da eller? Kanskje hun hadde rømt fra et psykiatrisk sykehus ellerno?

Signerer denne jeg, hehe, erre mulig
Tenk så deilig for barnet å puste inn regnluft når den sover da

Jeg går tur i regnet, og lar også guttene sove i vogna når det regner.. Huff da.. hun får melde meg også da [8D][8D][8D]
Er det mulig da. Hadde hun seriøst ringt til barnevernet hadde de vel ledd godt tror jeg..

Må bare le av hennes tåpelige anklagelse.

ORIGINAL: Bymusa

du skulle bare sagt at hun kunne låne din tlf å ringe, og at du sikkert kunne slått opp nr for henne og.

ORIGINAL: Bymusa

du skulle bare sagt at hun kunne låne din tlf å ringe, og at du sikkert kunne slått opp nr for henne og.

[:D][:D][:D]erre mulig.... Sikkert ikke fått no sex på en stund, så hu var nok ekstra grinete... Eller hu rett og slett ikke vet at vi er i 2008 og barna sover oftere og oftere ute[&:][8|]

BARn har godt av å sove ute, regn eller ikke regn, så lenge vi ser at det ikke kommer regn inni vogna og de har det godt og varmt. William sov ute her om dagen han mens det regnet.

Vet du hvor hun damen bor? Sett henne før? Ser du henne igjen bør du spørre om hun ringte BV da og se hva hun svarer.

hehe...huff er det mulig? Hun var nok ikke helt vel bevart...

ORIGINAL: unnle

då hadde eg seriøst klikka altså....

sån går det ikkje an å oppføre seg

ORIGINAL: lenemor

la henne ringe barnevernet du - de vil nok le godt av den henvendelsen tror jeg...

ORIGINAL: Elimor

Hæ[&:][&:] Er det virkelig mulig??? Hun kan ikke være riktig vell bevart!![:@] 

God bedring til dama! [:D] Kjære vene da! Skjønner at du ble opprørt, det hadde jaggu meg jeg også blitt.

ORIGINAL: *Månestråle*

Jeg hadde lagt babyen min i vogna ute for at hun skulle sove. Hadde tatt på tegntrekket siden jeg så det kom til å bli regn. Vogna setter jeg sånn at jeg kan se den fra vinduet. Babyen sovner og det begynner å regne.

Står på kjøkkenet å lager meg en kopp te da det ringer på døra. Der står det en sint dame som sier til meg at jeg ikke kan la ungen min sove ute når det regner for hun kan bli syk. Jeg svarer at det er regntrekk på vogna og hun ligger både tørt og varmt der inne. Dama snur seg og går mens hun sier at hun skal melde meg til barnevernet for misshandling.

At det går an[:@] Ble helt sjokka jeg!!!![:(]

herregud for et mehe! om det er misshandling så er jeg blitt systematisk misshandlet gjennom barndommen. Mor og mamma forteller om at de måtte ut å skuffe snø av vogna når jeg nå ute å sov som liten! Og jeg er da frisk som en fisk. Ingen har vondt av frisk luft!

ORIGINAL: sas

BARn har godt av å sove ute, regn eller ikke regn, så lenge vi ser at det ikke kommer regn inni vogna og de har det godt og varmt. William sov ute her om dagen han mens det regnet.

Vet du hvor hun damen bor? Sett henne før? Ser du henne igjen bør du spørre om hun ringte BV da og se hva hun svarer.

Har aldri sett henne før[&:] Tror nok jeg kommer til å spørre om hun ringte BV hvis jeg ser henne igjen[8D]

Back
Topp