Idiot!!!!

*bølla*

Gift med forumet
Jeg hadde lagt babyen min i vogna ute for at hun skulle sove. Hadde tatt på tegntrekket siden jeg så det kom til å bli regn. Vogna setter jeg sånn at jeg kan se den fra vinduet. Babyen sovner og det begynner å regne.

Står på kjøkkenet å lager meg en kopp te da det ringer på døra. Der står det en sint dame som sier til meg at jeg ikke kan la ungen min sove ute når det regner for hun kan bli syk. Jeg svarer at det er regntrekk på vogna og hun ligger både tørt og varmt der inne. Dama snur seg og går mens hun sier at hun skal melde meg til barnevernet for misshandling.

At det går an[:@] Ble helt sjokka jeg!!!![:(]

Djiiis..[8D] Var hun frisk da eller? Kanskje hun hadde rømt fra et psykiatrisk sykehus ellerno?

då hadde eg seriøst klikka altså....

sån går det ikkje an å oppføre seg

la henne ringe barnevernet du - de vil nok le godt av den henvendelsen tror jeg...

Hæ[&:][&:] Er det virkelig mulig??? Hun kan ikke være riktig vell bevart!![:@] 

Hoho... Den kommer a nok langt med hos barnevernet. Verste jeg har hørt. [8|][:D]

ORIGINAL: lenemor

la henne ringe barnevernet du - de vil nok le godt av den henvendelsen tror jeg...

Helt enig[:)]

ORIGINAL: Bymusa

du skulle bare sagt at hun kunne låne din tlf å ringe, og at du sikkert kunne slått opp nr for henne og.

ENIG!!!!
sånn kan man da virkelig ikke oppføre seg, trur jeg hadde tuppa ho i ræva jeg asså...[:@]

Sier jeg også!! Haha!!
Nina sover faktisk BEST når det regner ute hun.. Tror den trommingen av regnet på vogna er beroligende..[:D]

Håper ikke den dama der har barn selv... [&:]

ORIGINAL: Tornerose:D

Djiiis..[8D] Var hun frisk da eller? Kanskje hun hadde rømt fra et psykiatrisk sykehus ellerno?

Må nesten signere denne jeg.....

Kan man ikke gå tur når det regner heller da??? (hvorfor har dem funnet opp regntrekk???)
Herregud noe så dumt. Kommer nok ikke langt med den der nei.
Noen folk skal stikke nesa si i ting dem absolut ikke har noe med.

ORIGINAL: Tornerose:D

Var det jeg tenkte på etterpå og[&:]

hehe unnskyld at jeg ler, men de gamle de gamle.. tror nok ikke barnervernet lar høre fra sef jeg

Ha ha, hu kan jo ikke være riktig nagla.. Kan tenke meg dem ler godt hos barneværnet når de har mottatt den tlf..

For en drittkjærring!

ORIGINAL: ~Anni87~

For en drittkjærring!

[:'(]

ORIGINAL: Tvilling74

Helt enig[:)]

Da hadde jeg bare svart: "ja vær så god og ring"[:D]

hun har jo ingenting å komme med uansett...

Back
Topp