Idiot..

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Nå har bekkenet mitt vært helt greit i det siste, typ etter at jeg ble sykemeldt. Har fått slappa mye av, og jeg har vært flink til å styre unna de tinga jeg ikke skal gjøre, latt mannen gjøre det i stedet. Men i dag vettu, så MÅTTE jeg bare støvsuge og vaske gulv.. Gjett hvem som nesten ikke kom seg opp av sofaen i sta, og som nå (etter mye om og men) ligger i senga med intenst vondt og angrer som en hund.. Så et heftig klask i bakhodet på meg selv, jeg er en idiot! Amen..

Hehe, lett å "glemme" at man skal ta det med ro, selvom kroppen føles grei. God bedring!! Ikke gjør noe dumt i morgen! ;-)

Off. Synes synd på deg. Man har så lyst til å bidra med litt av det store å gjøre hjemme og, men om mannen din ikke protesterer noe særlig så la han bare gjøre det. ;-) ta deg noen hviledager og slapp av så blir det nok bedre i bekkenet etterhvert;-)

Problemet er vel ikke det at han protesterer, problemet er at han bruker så lang tid på å få ting gjort at jeg går lei :b Og jeg går jo hjemme hele dagen og ser på at det burde gjøres; da er det vanskelig å vente til han kommer hjem. I tillegg til at jeg synes litt synd på ham som må gjøre alle de største tinga.. Men nå har jeg lært at det får vente!

Da fikk jeg i alle fall en liten bekreftelse på at jeg ikke trenger å tenke på å komme meg tilbake i jobb igjen før permisjon. Skal til legen i dag og vurdere sykemeldinga mi en siste gang nemlig..

uff, god bedring til bekkenet. Jeg hadde det slik på mandag da jeg ikke kunne vente med å brøyte trappa. Full låsning i lårene og kynnere fra hel.... Jepp, noen ting må en bare vente med - så kjedelig det og er

Takk :) Det er skummelt når smertene kommer først noen timer etterpå altså! Man tenker at "Det her går jo fint!" Og så legger du kanskje inn et ekstra gir, bare fordi du "kan".. Nei, satser på at bekkenet er helt fint så fort ungen og hormonene er ute av kroppen, sånn som sist. Ble sykemeldt fram til permisjon, så nå skal jeg ta det piano fram til Mars!

Bra du får sykemeldt deg fram til permisjonen. Skjønner at du vil bidra med noenav det store:-) men går det ikke, så går det ikke. Trøste oss med at det ikke er fryktelig lenge igjen nå:-)

Jeg kjenner meg sånn igjen, at man ikke kan lære.

Er så vanskelig å la ting ligge når man går hjemme, men det er en grunn til at vi ikke er i jobb. Må bare påminne oss selv det flere ganger per dag.

Håper smertene er bedre i dag :)

Bedre i dag, de verste smertene gir seg gjerne i løpet av natta :) Men har vært en tur innom jobb, og der er det litt store avstander, så symfysen er sliten. Er det ikke det ene så er det det andre! Men resten av dagen skal det skje ekstremt lite, så det ordner seg! :)

Nå har jeg gjort det også! Var på butikken og handla, men klarte ikke begrense meg så det ble kjempetungt å bære! I tillegg hadde jeg med meg beistet av en hund som bare dro i båndet. Er kjempeglatt ute også, hadde jeg ikke hatt på meg brodder så hadde jeg sikkert ikke kommet meg hjem.

Er første uka hvor jeg er 100% sykemeldt, er så redd for å kjede meg ihjel! Så da gjør jeg mer enn det jeg egentlig klarer da. Sambo er jo aldri hjemme før 17.30, orker ikke vente på at han skal komme hjem og handle....

Men nå klarer jeg jo ikke gå ordentlig. Dust!

Uffda, det hørtes ikke godt ut! :( Håper det blir bedre med litt hvile og en god natts søvn! Er det noe jeg virkelig ikke kommer til å savne med å være gravid, så er det det bekkentullet altså!!

Sånn var jeg også, helt til jeg prøvde akupunktur. Nå er alt borte :)
Akupunktur fungerte på meg de første ukene. Men til sist så hadde det bare effekt den ene dagen jeg hadde satt nåler, og dagen etter var det like ille igjen. Da var det ikke noe poeng lenger. Nå går jeg til fysio i stedet, og det holder det litt i sjakk i alle fall. Hvis jeg klarer å holde meg unna støvsuging og gulvvask da ;)

Kjenner den uka her blir tøff! Dattera er hjemme fra barnehagen pga sykdom, vært hjemme en uke nå. Mannen jobber sent i dag og i morgen, så jeg får ikke se han før torsdag. Og da må han legge seg tidlig fordi han drar på rally natt til fredag. Det ser ikke ut her, bekkenet er helt på styr, og jeg har avtalt at jeg skal få besøk av venninner i løpet av uka.. Kjenner nå at jeg burde ha vaskehjelp!!! ;-)

Åh, vaskehjelp! Det skulle jeg ønske jeg gadd å ta meg råd til! Ikke slit deg ut, eller ødelegg deg mer! Lukk øya for rot og skitt, og så får venninnene dine bare leve med det ;)

Jeg har vaskehjelp. Beste investeringa EVER. Verdt hver ei krone. Jeg slipper den værste vaskinga, og jeg å gubben krangler mindre, for vi trenger ikke å vaske å så må en liksom holde det ryddig hele tiden å det er alle med på å passer på. Jeg ELSKER vaskekjærringa min :)

Hver 14 dag har vi hun, hun tørker støv, støvsuger og vasker gulv. Vanlig husvask, (litt mer nøye enn hvis jeg skulle gjort det selv) Vasker også vinduene ved behov. Hun vasker ikke soverommene. Ellers vasker hun begge stuene, alle gangene, baren, kjøkken og bad..

Høres deilig ut altså! Men på en annen side, da hadde jeg ikke hatt NOE å gjøre mens jeg gikk sykemeldt ;)

Back
Topp