ideer til babygave?

Cilie#

Glad i forumet
Hei!
En av mine beste venninner har nettopp har født sin sønn nr.2, en frisk og søt liten gutt. [:D] Og nå synes jeg selvsagt at jeg burde kjøpe en gave til henne...har lyst til å finne noe som er litt annerledes enn de standard barselgavene som hun sikkert får av alle...tenkte at det må inkludere noe til den nyfødte samt noe bare til henne også...men føler at storebroren (på 3 år) ikke bør uteglemmes heller..så dvs en 3-delt gave...
Noen som har ideer til hva man kan finne på? Kjenner at fantasien har sagt heeeelt stopp her...
 
ORIGINAL: babyensmamma

Jeg synes det kan være koselig å kjøpe en kurv å fylle den med litt forskjellige ting, f.eks krem til såre brystvorter, et plagg til babyen, gavekort på fotpleie, sjokolade (eller noe annet godt du vet hun liker), en bil til storebror, osv... og så knyte en stor blå sløyfe rundt!

Så koselig det hørtes ut! Jeg vil ha slik pakke! Hehe...men det hørtes litt dyrt ut da... Men alle fortjener litt ekstra når man har født! Jeg gir i all fall alltid "mamma" en egen pakke i tillegg til babyen. (også må man jo huske evt søsken) Det har vi kvinner fortjent etter en fødsel!
 
oj der gjorde du det ikke enkelt nei.
- storebror- bok , finnes noen småbøker for barn "Emma og lillebror"
- mor - gavekort på butikk (ønsker seg helt sikkert noe nytt etter fødsel)
- baby - en leke (rangle, bitering, )
 
Sniker litt fra november jeg. Du kan lage en bleikake, det har akkurat jeg gjort til den nyfødte tantungen min:) Nå spørs det jo litt om du tenker dyr eller billig gave (r) da. Men du kan putte et blad oppi til mor eller noe annet du vet ho vil sette pris på, sjokolade, gavekort på takeawaymat, spa, gavekort på klær. Til den første sønnen kan du jo putte oppi noen leiker av et eller annet slag, og til minsten, selvfølgelig bleiene og kanskje noen sutter, bodyer, gulpekluter, bamse, rangle...
 
Storebror må ikke glemmes, fare for at det kan bli en veldig sjalu bror som ser at lillebroren får pakke og ikke han.
 
takk for gode tips!! [:)]
 
Back
Topp