Andunge
Glad i forumet
Hei,
Har dere noen forslag til aktiviteter og leker som barna liker?
Min har fått øynene opp for "bråkeleker", sånne som blinker og lager masse lyd. Eller så er han glad i klosser og bøker, har fått litt interesse for tv også (brillebjørn er topp)
Ellers så liker han å øve på å gå og leke "borte-tittei".
Har dere noen forslag til aktiviteter og leker som barna liker?
Min har fått øynene opp for "bråkeleker", sånne som blinker og lager masse lyd. Eller så er han glad i klosser og bøker, har fått litt interesse for tv også (brillebjørn er topp)
Ellers så liker han å øve på å gå og leke "borte-tittei".
Tømme katteskålen for mat er gøy. Og alle bråke- og blinkeleker! Stå ved stuebordet og kaste alt ned på gulvet er gøy. Klatre er kjekt. Plukke gress og kaste opp i luften. Sjekke postkassen (og slå lokket så hardt igjen som mulig) Kjekt å bade og slå og sparke slik at vannet er over alt. Hvis hun kan få tak i legoen til storebror og knuse er det kjekt, men duploen er ikke helt populær enda - utenom hvis jeg bygger tårn hun kan velte. Har også et leketelt med masse små baller i fra ballbingen som hørte til babygym'en, og de er kjekke å spre rundt i hele stuen. Har en tøyball som hun elsker at vi dytter frem og tilbake. Klappe dyr er også topp, men hun må passes godt på siden hun klyper og slår.. Hmm ja mye tull egentlig