Ideell lengde på et forhold...

Camillasen

Betatt av forumet
før et barn blir planlagt. Hva syns dere?[:)]

Spørs jo helt hvor gamle de er. 2 år er for eksempel for lite dersom de blir sammen når de er 15. If you catch my drift.[8D]
Men dersom jeg skulle ha planlagt barn med en ny type, så ville jeg nok vært sammen en to års tid. MINST et år.
Men så er ikke ny type eller ny unge noe aktuelt for min del, da.[8D]

ORIGINAL: suki

Syns ikke det går ann å sette en grense på det. Samboern og jeg var sammen i 11 år før vi fant ut at vi ville prøve å få barn. Så når tulla kom hadde vi vært sammen i 12 år. Hadde bare ikke lyst før.

Skjønner... Men noen tenker på en minimumstid,- slik at man kjenner den man får barn med så godt som man føler er viktig.

ORIGINAL: Orly

Spørs jo helt hvor gamle de er. 2 år er for eksempel for lite dersom de blir sammen når de er 15. If you catch my drift.[8D]
Men dersom jeg skulle ha planlagt barn med en ny type, så ville jeg nok vært sammen en to års tid. MINST et år.
Men så er ikke ny type eller ny unge noe aktuelt for min del, da.[8D]

sign

jeg tenker:Vertfall 1 år....før det kjenenr man ikke motparten godt nok,mener jeg da.....[8D]

hmmm...
vi ventet var sammen i 8mnd før jeg sluttet på pillen...
men var det som føltes rett for oss...

synes kanskje det var litt tidlig egentlig likevel sånn prøve å se objektivt på det.

Vi hadde vært sammen i sju år, men om det var ideelt aner jeg ikke siden jeg verken fikk barn før eller senere he he. Veldig vanskelig spørsmål gitt.

hmm. Jeg har vært sammen med typen i over 2 år,men hvis denne babyen var planlagt ville jeg nok ventet litt lengermed tanke på utdanning og økonomi,for vi måtte jo bare flytte fort inn i en leilighet nå på hannes lønn osv.. så jeg tror jeg vil si 3-4 år er ideelt for min del[:D]

Back
Topp