idag

anziii

Elsker forumet
var vi å kjøpte ny seng[:D] så om ca 2 uker kommer vi til å sove som to unger i den nye senga hihi[:D]

Så digg!!
Var så fornøyd da vi kjøpte oss Jensen senga vår.. fabelaktig! Vitkig å ha god seng assa[:D]

Herlig! Jeg har arva en sengestamme i heltre fra 1890ish som jeg ikke har råd til å kvitte meg med, problemet med den er lack of standardiserte madrassmål, så vi har skikkelig crappye madrasser i en knirkete seng. Ser ikke for meg at det blir noe løsning på problemet før vi får oss hus med gjesterom hvor jeg kan plassere arvegodset [:o] [:D]

ORIGINAL: Julita

Herlig! Jeg har arva en sengestamme i heltre fra 1890ish som jeg ikke har råd til å kvitte meg med, problemet med den er lack of standardiserte madrassmål, så vi har skikkelig crappye madrasser i en knirkete seng. Ser ikke for meg at det blir noe løsning på problemet før vi får oss hus med gjesterom hvor jeg kan plassere arvegodset [:o] [:D]

huff, ikke no gøy med knirkete seng[;)][8D]hehe.. men har dere ikke noen sted dere kan få lagre sen senga imens, så dere kanskje kan kjøpe ny? eller var det det at dere ikke hadde mulighet til å kjøpe ny akkuratt nå?

Back
Topp